جام جهانی هندبال زنان سومین بازی دختران ایران مقابل قزاقستان / بازی مقابل تیم سوم آسیا

ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790303

تیم ملی هندبال بانوان ایران آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی بانوان را مقابل قزاقستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران که اولین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند، امشب (سه شنبه) از ساعت 20:30 در سومین بازی خود از مرحله گروهی این مسابقات به مصاف قزاقستان می رود.

تیم ملی هندبال بانوان قزاقستان با کسب دهمین عنوان قهرمانی خود در المپیک 2008 پکن رکورددار است و تاکنون در پنج دوره مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است. او در آخرین حضور خود در این رویداد در سال 2019، در رده بندی نهایی در رده بیست و دوم قرار گرفت.

قزاقستان دو بار به اولین عنوان قهرمانی هندبال بانوان آسیا دست یافت و در آخرین حضور خود در آسیا، در دیدار رده بندی مقابل تیم ملی هندبال ایران پیروز شد و سومین عنوان خود را در این رقابت ها کسب کرد.

از بازیکنان مطرح تیم ملی هندبال بانوان قزاقستان در این رقابت ها می توان به ابیلدا، الکساندرووا و زویاگینا اشاره کرد. دانا ابیلدا، فوتبالیست 247 ساله 167 سانتی متری، ایرنا الکساندرووا، وینگر چپ 27 ساله و 183 سانتی متری و زلاتا زویاگینا، ورزشکار 18 ساله 172 سانتی متری تیم ملی قزاقستان، همگی کار برای باشگاه های قزاقستان

قزاقستان در اولین بازی خود در جام جهانی مقابل نروژ با نتیجه 18 بر 46 شکست خورد و در بازی دوم 17 بر 18 مغلوب رومانی شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید