استقلال مقابل قلعه نویی چه ترکیبی بازی می کند؟!

استقلال مقابل قلعه نویی چه ترکیبی بازی می کند؟!

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، استقلال تهران از ساعت 17:30 امشب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم گل گهر سیرجان است.

آبی های تهرانی پس از 20 هفته با 14 برد و 6 تساوی در صدر جدول رده بندی قرار دارند و تاکنون شکستی نداشته اند. استقلال پس از 5 پیروزی متوالی با نساجی به تساوی رسید و شاگردان امیرگله نوح شرایط سختی برای غلبه بر آن دارند.

گل گهر سیرجان با شکست مقابل فولاد خوزستان در 11 بازی اخیر خود شکست نخورده است و با 32 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد. گهر گهر با برتری مقابل صنعت نفت آبادان وارد این مسابقه می شود و درگیری امیر گله نویی که شاگرد سابق خود فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی شکست نداد در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

استقلالی ها با جدایی محمدحسین مرادمند و سیاوس یزدانی در 10 دیدار آینده باید از داشته های خود به عنوان بازی با نساجی و فجرسپاسی استفاده کنند ضمن اینکه رافائل سیلوا را هم جذب کردند و منتظر امضای قرارداد او هستند.

درون دروازه استقلال برای رویارویی با گل گهر، به احتمال زیاد سیدحسین حسینی درون دروازه خواهد بود و روزبه چسمی، محمد دانشگر و عارف گلمی خط دفاعی مقابل او را تشکیل خواهند داد.

در خط میانی جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیرنیک نفس، مهدی مهدی پور و امیرحسین حسین زاده بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای حضور در این تیم دارند. در خط حمله با وجود تقابل اخیر با گل گهر، رودی زستد و کوین یمگا مشکلی برای همراهی استقلال ندارند و با توجه به رضایت سرمربی از عملکردشان، به نظر می رسد دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر به شرح زیر است:

حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف گلمی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین زاده، کوین یمگا، رودی گشتاد

دیدگاهتان را بنویسید