پشت صحنه سکوت عجیب قلعه نویی بعد از اتفاقات بازی استقلال

پشت صحنه سکوت عجیب قلعه نویی بعد از اتفاقات بازی استقلال

در آخرین ثانیه های بازی استقلال – گل گهر، ورود رضا میرزایی به محوطه جریمه و خطای سیدمحمد حسینی روی او با تصمیم موعود فنادی فر همراه شد که او اعلام پنالتی به سود آبی ها کرد. در حالی که تمامی اعضای نیمکت نشین گل گهر به همراه بازیکنان وارد زمین شدند و به داور اعتراض کردند، امیر قلعه نویی سکوت کرد و فقط لبخند زد و گاهی سرش را به نشانه اعتراض تکان داد.

این حجم از سکوت امیر کالا نوی کمی عجیب بود. اما شایعات این سکوت فضای مجازی در نوع خود عجیب و شاید جالب است.

برخی می گویند امیر گیل نویی با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی موافق بوده و به همین دلیل مخالفتی با این تصمیم نداشته است!

برخی می گویند از آنجایی که امیر قلعه نویی در ابتدای بازی به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت، او نخواست با اعتراض تند خود چهره خود را نزد هواداران خراب کند، به خصوص که احتمال بازگشت او به جمع آبی پوشان وجود دارد. هر لحظه . قلعه نویی رابطه خوبی با علی فتح الله زاده دارد و مدیرعامل باشگاه استقلال هنوز قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید نکرده است.

سکوت امیر کالا نووی، به هر دلیلی، کمی عجیب بود. به خصوص که در چنین مواقعی به شدت اعتراض می کرد. در پایان این دیدار اما دستیاران امیر گله نویی در نشست خبری نظرات او را در اختیار خبرنگاران قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید