پشت صحنه اتفاقات جنجالی بازی استقلال و ملان!

پشت صحنه اتفاقات جنجالی بازی استقلال و ملان!

دیدار تیم های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی روز پنجشنبه هفته گذشته در حالی برگزار شد که دو بازیکن فصل گذشته استقلال پس از پایان خدمت سربازی به استقلال بازگشتند.

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن استقلالی بودند که در زمستان سال گذشته و با دستور ستاد کل نیروهای مسلح برای گذراندن خدمت سربازی راهی باشگاه ملوان شدند اما پس از حدود چهار ماه یکی با معافیت. و دیگری با اسپانسر، کارت وظیفه آنها تمام شد و با تیم سابق خود به تمرین بازگشتند.

این در حالی است که تیم بندرانزلی در شرایطی میزبان استقلال بود که سازمان لیگ اعلام کرد بازی این تیم باید بدون تماشاگر برگزار شود اما تصاویر ارسالی از ورزشگاه این شهر نشان از مشاجره بیژن طاهری با پیمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان داشت. و به حضور حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه اعتراض دارد.

ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال پیش از این به حضور تعدادی از تماشاگران مقابل اتوبوس استقلال در خارج از ورزشگاه (محل ورود کاروان استقلال به ورزشگاه) در بدو ورود به ورزشگاه اعتراض کرده بود و این موضوع را خطری برای تیمش دانست و به آن اشاره کرد. دال محمد مومنی از اعضای هیئت مدیره استقلال نیز در آخرین اظهارات خود به خطر ایستگاه اتوبوس استقلال اشاره کرد. حتی مطلع شدیم که سرمربی استقلال این مسائل را با ناظر فدراسیون در میان گذاشته است.

سکوت معنادار استقلال در خانه ملوان!/ انزلی با 200 تماشاگر میزبان این دیدار بدون تماشاگر بود.

اما نکته عجیب در پایان دیدار استقلال و ملوان بندرانزلی، سکوت مسئولان باشگاه استقلال در قبال این مسائل و مسائلی مانند چمن بلند زمین بود! مشکلاتی که اکثر تیم ها در رابطه با میزبانی از رقبای خود به آن واکنش نشان دادند اما تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال پس از پیروزی 3 بر 1 مقابل ملوان سوار اتوبوس شدند و به رشت بازگشتند و در این مدت هیئت انزلی و باشگاه موریاکا فوتبال بازی نکردند.

لازم به ذکر است؛ محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که به تازگی با دریافت کارت پایان خدمت از ملوان به استقلال بازگشته بود در این دیدار روی نیمکت استقلال حضور داشت اما مقابل ملوان به میدان نرفت. سیاوش یزدانی نیز به دلیل آماده نبودن کارت بازی در این دیدار غایب بود.

دیدگاهتان را بنویسید