مرد پرسپولیسی از اتفاقات پشت صحنه تیم ملی فاش می کند

مرد پرسپولیسی از اتفاقات پشت صحنه تیم ملی فاش می کند

ضیا عربشاهی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در خصوص شکست دو بر صفر تیم ملی مقابل کره جنوبی مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* شرایط تیم ملی این بار متفاوت بود چرا که مشخص نبود چند بازیکن مثل مجید حسینی، عارف گلمی و مهدی پور چگونه به تیم ملی دعوت شدند. از عهده پوشیدن پیراهن تیم ملی بر نیامدند، مخصوصاً بنده ای که در بازی با کره خیلی از او رنج کشیدیم. مسابقه بسیار هیجان انگیزی بود و می توانستیم گل اول را بزنیم اما به دلیل خودخواهی حاج صفی این اتفاق نیفتاد.

* تاکتیک کره این بود که از دو طرف به تیم ما فشار بیاورد و در این کار خیلی خوب بود. در حالی که خلیل زاده شجاع بود، سون نمی توانست کار خاصی انجام دهد، اما به محض رفتن او سمت چپ ما مانند اتوبان بود و بازیکنان کره خیلی راحت نفوذ کردند و دلیل شکست ما مقابل کره نیز همین بود. البته هنوز چیزی تمام نشده و شاید بتوانیم دوباره مقابل لبنان بازی کنیم.

* مردی که امسال از طریق یک تیم باشگاهی وارد فوتبال شد و سه بازیکن از یک تیم پرطرفدار را به تیم ملی تحمیل کرد ضربه بدی به تیم ملی زد. با وجود این باخت، ارزش بازیکنان و کادرفنی کم نشد، اما متأسفانه افرادی که در کنار اسکوچیچ بودند، تحت تأثیر عوامل خارجی قرار گرفتند، زیرا حضور در تیم ملی حق بازیکنانی مانند ترابی، سرلک، رضایان یا حتی حردانی بود. ، اما مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. آقا بهتر است هر چه زودتر در هلدینگ به کارش ادامه دهد تا بیشتر از این ضربه نخوریم.

دیدگاهتان را بنویسید