پشت صحنه تبلیغات اینستاگرامی بهنوش بختیاری فاش شد/عکس

پشت صحنه تبلیغات اینستاگرامی بهنوش بختیاری فاش شد/عکس

بهنوش بختیاری درباره فعالیت خود در اینستاگرام در زمینه تبلیغات می گوید: هیچ بازیگری تمایلی به تبلیغات ندارد. وقتی من به عنوان بازیگر کاری انجام می دهم و باید 6 ماه برای دستمزدم دویدم، پس باید بروم سراغ تبلیغات و این در حالی است که من از تبلیغات خیلی بدم می آید و فقط به دلیل مشکلات مالی قبول می کنم.

نرخ تبلیغات اینستاگرامی بهنوش بختیاری
نرخ بهنوش بختیاری برای تبلیغ آهنگ های خوانندگان جوان در اینستاگرامش از 8 میلیون تا 40 میلیون (در صورت وجود) متغیر است.» این ادعای یکی از فعالان موسیقی در توییتر بود که خیلی زود در تمام شبکه های اجتماعی ظاهر شد و همچنین باعث ایجاد یک موضوع شد. واکنش های زیادی

همزمان با داغ شدن بازار ماسک پزشکی، ویدئویی از تبلیغ اینستاگرامی شربت پیشگیری و درمان کرونا توسط بهنوش بختیاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده است که با انتقادات زیادی از سوی کاربران همراه شده است.

بنوس بختیاری در سریال آزادی مشروط.
بهنوش بختیاری مدتی است که در تلویزیون و سینما دیده نمی شود. او به زودی با سریال مشروط که در ژانر کمدی و به کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته می شود به تلویزیون بازخواهد گشت.

بهنوش بختیاری درباره نقش خود در سریال آزادی مشروط گفت: در مجموع «قطب» کار متفاوتی است و به شخصه آن را دوست دارم. این مجموعه مربوط به دوران تاج است که داستان های طنز را روایت می کند. به نظر من مردم کشور ما در حال حاضر به کارهای کمدی و خنده دار نیاز دارند و یکی از دلایل حضور من در این پروژه شاد کردن مردم بود. چون به نظر می رسد سریالی است که مردم آن را دوست دارند و با دیدن آن حتما لبخندی بر لبانشان خواهند نشست.

دیدگاهتان را بنویسید