پشت صحنه اقدام جنجالی سرمربی استقلال

پشت صحنه اقدام جنجالی سرمربی استقلال

به گفته امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، امیر کالانوی یکی از 7 گزینه هدایت تیم ملی بود اما امروز با انتشار مطلبی از هدایت تیم ملی کناره گیری کرد. . او در حالی تصمیم خود را رسمی کرد که انتخاب رسمی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی بود و شانس زیادی برای هدایت تیم ملی در بین گزینه های بومی داشت.

چرا امیر کالانوی هدایت تیم ملی را رها کرد؟

استعفای او در راس تیم ملی ربطی به ماجرای امروز ندارد. چند روز پیش که یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با او صحبت کرد، گفت که این روزها تمایلی به سرپرستی کادر فنی تیم ملی ندارم، زیرا به دلیل مشکلات اقتصادی، فوتبال در اولویت قرار گرفته است. مردم و احساس و نگرش نسبت به تیم در گذشته از بین رفته است، آنها تیم ملی داشتند، ندارند و این یکی از دلایل ناکامی تیم ملی در جهان 2022 بود. جام و انرژی مثبت مردم از تیم ملی عقب نماند!

وی در گفت و گو با برخی از دوستان و حتی مربیان خود گفت که فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی با او مذاکره کرده است اما در حال حاضر تمایلی برای سرپرستی کادر فنی تیم ملی ندارد.

قلعه نویی امروز با انتشار مطلبی از خداحافظی خود از تیم ملی خبر داد. ناگفته نماند که قرار گرفتن نام امیر قلعه نویی در جمع مربیانی که در سال های اخیر در آستانه اخراج بودند یا تیم نداشتند باعث ناراحتی این مربی شد. از این رو در مطالبی که منتشر کرد نام چند مربی را ذکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید