پشت صحنه اقدام فدراسیون فوتبال مقابل استقلال و ساپینتو

پشت صحنه اقدام فدراسیون فوتبال مقابل استقلال و ساپینتو

اعضای کمیته استیناف سه شنبه هفته گذشته (18 اسفند) در رابطه با اعتراض باشگاه استقلال به رای کمیته انضباطی درباره ریکاردو ساپینتو تشکیل جلسه دادند.

این کمیته با حضور سه نفر تشکیل جلسه داد و در نهایت پس از بررسی مدارک ارائه شده از سوی باشگاه استقلال و مطالعه دقیق رای کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد اما این تصمیم هنوز به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال منتشر نشده است. . . این تا زمانی بود که تصویری تایید نشده از حکم صادر شده به شکلی غیررسمی در فضای مجازی منتشر شد.

مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف در گفت و گو با خبرالسورتی درباره اینکه آیا این تصویر منتشر شده تایید کننده رای استیناف است یا خیر گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور اینترنت همراه من قطع شده و دسترسی دارم. به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ندارم. من هم این عکس را ندیده ام، بنابراین نمی توانم آن را تایید یا تکذیب کنم. اما من می دانم که ما حکم تجدید نظر را صادر کردیم.

وی درباره عدم انتشار این تصمیم از سوی فدراسیون فوتبال توضیح داد: این موضوع را باید از مسئولان فدراسیون درخواست کرد. می‌دانم که این تصمیم نوشته شده و تدوین کامل آن توسط آقای صالحی، سخنگوی کمیته استیناف انجام شده است. شاید این تصمیم هنوز از سوی آقای صالحی به فدراسیون نرسیده باشد و شاید هم باشد اما نمی دانم چرا فدراسیون فوتبال این تصمیم را منتشر نکرده است.

قاضی درباره اینکه آیا او شایعات برگزاری جلسه ای برای تخفیف مجازات ساپینتو را تایید می کند، گفت: من چیزی را تایید نمی کنم زیرا فدراسیون فوتبال هنوز این تصمیم را به طور رسمی اعلام نکرده است. اما می دانم که تصمیم نهایی خود را پس از مطالعه دقیق رای کمیته انضباطی و مستندات باشگاه استقلال صادر کردیم.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره به خبرروزی گفت: هنوز حکم تجدیدنظر در مورد محرومیت 4 جلسه ای ریکاردو ساپینتو را دریافت نکرده ایم و به ما اعلام نشده است. نیمکت استقلال در دیدار مقابل باشگاه فوتبال خوزستان پس از بازی با گل گهر.

دیدگاهتان را بنویسید