دوست دارم با استقلال یا پرسپولیس بازی کنم/ قلعه نویی بعد از شکست در نشست خبری شرکت نکرد.

ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801686

سرمربیان تیم های فوتبال نساجی و گل گهر در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار نساج و گل گهر که منجر به حذف شاگردان کالانوی شد، گفت: ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می گویم چون سخت بازی کردند. به امیر گله نویی که ارشدم تبریک میگم. راستش را بخواهید در این مرحله نمی خواستیم گل بخوریم. دوست دارم با استقلال و پرسپولیس یا حتی سپاهان بازی کنم اما در این مرحله دوست داریم برای آقای گلی بازی کنیم. قلعه نویی.

وی افزود: این پیروزی را به هواداران مظلوم و محروم نساجی تقدیم می کنم. آنها هم از حضور محروم هستند و حالا با اتفاقی که امروز رخ داده، فرصت تماشای بازی تیمشان را هم از دست داده اند. آنها می دانند که سربازانشان در تیم نساجی برای شناسایی این تیم تلاش می کنند، اگر آنها بودند شاید سوم یا چهارم لیگ هم می شدیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم، گل زدیم و گل زدیم اما بعد از تساوی بازی متعادل شد.

سرمربی نساجی تاکید کرد: از نیمه دوم وارد بازی شدیم و شایسته برد صادقانه بودیم. امیر گالخنوی پرافتخارترین مربی لیگ و از همه مربیان برتر است و تیم آنها خیلی زحمت می کشد و با این شکست چیزی از ارزش های او کم نمی کند. خسته نباشید به بازیکنان تیمم هم می گویم سخت بازی کردند و دست تک تک هوادارانمان را از راه دور می بوسم. شایستگی این تیم خیلی بیشتر است و کم کم داریم جایگاه خوبی در لیگ به دست می آوریم. خسته نباشید به تیم داوری بگویید با اینکه آفساید اعلام کرد اما خوب قضاوت نکرد. بیژن حیدری کاریزمای داوری را دارد و می تواند در آسیا به خوبی قضاوت کند.

الهامی در خصوص برگزاری اردوی تیم در خارج از کشور گفت: بحث اردو یک بحث مدیریتی است. ما در کشورمان زیرساخت های خوبی برای سربازی نداریم، مخصوصا الان که امکان سفر به اردبیل و بروجرد وجود ندارد، مثلاً «این مشکلات کار را سخت می کند، من واقعاً از آن لذت می برم. شهر مشهد شهر خوبی است. چیزها و استادیوم آن یکی از خوبی های کشور است. من معتقدم این سرزمین متعلق به همه نمازگزاران امام رضا (ع) است اما تولیت آن آستان قدس رضوی است.

امیر گله نویی در نشست خبری پس از بازی نساج و گل گهر سیرجان حاضر نشد و کمک مربی نیز در نشست خبری پس از بازی حاضر شد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در جام حذفی مغلوب نساج شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید