پیام مهم قلعه نویی پس از جدال در بازی استقلال

پیام مهم قلعه نویی پس از جدال در بازی استقلال

روز گذشته (یکشنبه 15 اسفند) باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر بود که این دیدار با برتری 2 بر صفر آبی های پایتخت به پایان رسید.

امیر گالخنوی سرمربی باشگاه گل گهر که تیمش را شایسته شکست مقابل استقلال نمی داند امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود و همچنین اشاره به دوران حضورش در استقلال به اشتباهات داور واکنش نشان داد. شما در حال خواندن هستید:

من تازه از قطر به ایران آمده بودم و خانه دیگری جز استقلال برای خودم ندیدم. بهتر از این نمی توانست باشد، اما بدترین اتفاق در بازی اول رخ داد. در فینال جام حذفی مقابل رقیب دیرینه ام یک پنالتی را از دست دادم و این اولین اشتباه بزرگ من در استقلال بود.

آنجا روی سکوها افرادی را دیدم که با وجود شکست نه چندان صادقانه از تشویق ما برای تقویت پایه های یکی از بزرگترین تیم های تاریخ کشور دست برنداشتند. آن روز فهمیدم که نمی توان بدون عشق و مسئولیت در این خانه ماند، آنقدر ماندم، ادامه دادم و با همرزمانم جنگیدم که با پدر استقلال جشن ستاره دوم را گرفتیم.

البته این افتخار او را به قدری شرور و خسیس ساخته بود که به دلیل قانونی عجیب و ناگهانی استقلال بزرگ را به پایین ترین سطح فوتبال ایران فرستاد. اگر عشق نبود من و خیلی از دوستانم این روزها زنده نمی ماندیم، ادامه دادیم و بعد از ثبت رکوردها و موفقیت های مختلف، کفش هایمان را به دیوار خانه آویزان کردیم.

دوران مربیگری استقلال نیز پس از آزمون و خطا و کسب تجربه در سایر تیم ها رقم خورد. البته من آن را کمک خوبی برای این دوره نمی دانم و آن را حاصل لطف خداوند و حمایت هواداران و حضور بازیکنان ممتازی می دانم که با آنها کار کرده است.

شکی نیست که استقلال همیشه پاره ای از وجود من است، اما قاعده فوتبال حضور ثابت در یک باشگاه با استثنائات معدود نیست و تقابل ها اجتناب ناپذیر است، البته خاطره خانه همیشه گوشه ای از قلب ماست، البته هر تیم معتبری که دارم او همانطور که تاریخ نشان داده در بحران و در وضعیت بدی قرار داشت.

دیروز در بازی تیم من که با تلاش مدیران خوب و بچه های صادق و متعهد تبدیل به تیمی صادق و مدعی شد، اتفاقاتی افتاد که برایم تازگی نداشت، اما چگونه به این درد عادت کنم؟ فقط ای کاش وسط چند نکته نبود که بدون سوء تفاهم و قضاوت راحت تر صحبت کرد.

من آدمی نیستم که فوتبال را به نامادریم بسپارم و برای سربلندی تیمی که در آن مسئولیت دارم و بی عدالتی رسیدن به فوتبال ناب روزی که هستم بجنگم. همانطور که در استقلال، سپاهان و تراکتور جنگیدم. چند روزی نگذشته بود که فراموش شدند و حقیقت وارونه شد.

من برای تیمم و موفقیتش به مبارزه ادامه خواهم داد، اما یادت باشد گل گهر فقط یک قلعه جدید نیست. این یک باشگاه واقعی با مدیران قوی، هواداران وفادار و بازیکنان شایسته ای است که تسلیم شده اند.

یا راست. “

دیدگاهتان را بنویسید