برنده قلعه نویی مقابل استقلال

برنده قلعه نویی مقابل استقلال

فراز فاطمی مهاجم سابق استقلال در آستانه دیدار فرهاد مجیدی و امیرگله نوح درباره رودی زستد و ادامه بی سر بودنش اظهار نظری کرده است.
تقابل فرهاد مجیدی و گاله نوح در هفته بیست و یکم را چگونه پیش بینی می کنید؟

امیر گله نویی یکی از مربیان بزرگ لیگ برتر ایران است که البته پرافتخارترین مربی است. او با استقلال و همچنین سپاهان قهرمانی های زیادی را کسب کرده است، بنابراین شناخت کافی از استقلالی ها دارد و اینکه آنها همیشه با تیم سابق خود روبرو می شوند حساسیت این گونه بازی ها را بیشتر می کند.

حواشی بازی چقدر روی این مسابقه تاثیر می گذارد؟

قطعا بی تاثیر نخواهد بود. چرا که در این بین اتفاقات مختلفی رخ داده که باعث شده تا مدیران و کارکنان دو باشگاه نسبت به اتفاقات مربوط به شکایت بازیکن خارجی موضع گیری های متفاوتی داشته باشند. اما اخیرا تیم گهر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و بازی های خوبی هم ارائه کرده است. فکر می کنم فرهاد مجیدی و بازیکنانش باید تمام تلاش خود را برای این دیدار انجام دهند.

قبل از بازی، یمگا و زستد از همراهی استقلال محروم شدند و مجیدی در نشست خبری پس از بازی گفت: می دانستم با چه کسی بازی می کنم، پس انتظار همه چیز را داشت. این مشکلات تا چه اندازه روی حساسیت بازی برگشت تاثیر می گذارد؟

همان طور که گفتم تقابل تیم های امیر قلعه نویی و استقلال همیشه از چنین میدان هایی برخوردار بوده است اما قطعا اکنون دوران این مشکلات به پایان رسیده است و باید دید کدام تیم در زمین فوتبال توانایی بیشتری از خود نشان خواهد داد. هر تیمی که آمادگی ذهنی و فنی بهتری داشته باشد برنده خواهد شد.

حضور جمع کثیری از بازیکنان سابق استقلال در تیم قلعه نویی در این دیدار چقدر به او کمک می کند؟

فوتبالیست هایی که از تیمی به تیم دیگر می روند همیشه تمام تلاش خود را می کنند تا ثابت کنند که در مقابل تیم قبلی خود در حق آنها ظلم شده است. این می تواند برنده گل گهر در این بازی باشد و امیر گله نویی از انگیزه این نفرات استفاده کند.

چه شرایطی را برای استقلال در نظر می گیری؟

استقلال قطعا بازی سختی مقابل گل گهر خواهد داشت اما نباید فراموش کرد که استقلال تا اینجای کار لیگ بهترین تیم است و با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد. آنها تاکنون شکست نخورده اند و برای اینکه فاصله خود را با پرسپولیس حفظ کنند، قطعا انگیزه خاص خود را برای کسب هر سه امتیاز در خانه دارند. آنها در غیاب دو مدافع خود موفق شدند دو بازی را بدون گل دریافت کنند. بنابراین فکر می کنم شاگردان گهر گهر بازی سختی را مقابل استقلال خواهند داشت.

پیش بینی شما از نتیجه این دیدار چیست؟ آیا برنده می شود یا برابر خواهد بود؟

پیش بینی واقعا سخت است! آخرین نتایج نشان می دهد که هر دو تیم با تمام وجود برای پیروزی می جنگند و هر دو تیم خوب هستند. اما فکر می کنم استقلال در غیاب دو مدافعش به کمی تقویت نیاز دارد.

تو تقریبا شبیه رودی زاستد بودی. میدونی چرا نمیتونه گل بزنه؟

به شخصه در پاسخ به این سوال همیشه گفته ام که باید به او زمان بیشتری داد اما الان نظر شخصی من بدون اینکه بخواهم تیم را به حاشیه ببرم این است که سبک بازی او را اصلا دوست ندارم. چون او دقیقاً در همان پستی است که من بازی کردم. مهاجم حتی اگر در چندین بازی گل نزده باشد، علاوه بر شوت زدن به بال، باید حداقل یک گل نیز بزند. او نه تنها گل نمی زند، بلکه در مناظره های جاری نیز قوی نیست. او زیاد فعال نیست و تنها ویژگیش این است که گاهی از بدنش استفاده می کند!

فکر می کنید این ژست جای یک نفر را در تیم تنگ کرده است یا خیر؟

من نمی توانم این را بگویم! اما معتقدم که مطهری و رمضانی از زستد سطح بالاتری دارند. اما باز هم باید به نظر سرمربی احترام گذاشت. چون در تمرینات استقلال نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید