پرسپولیس دوباره مقابل قلعه نویی سر و صدا می کند؟

پرسپولیس دوباره مقابل قلعه نویی سر و صدا می کند؟

پرسپولیسی ها که این روزها مشکل گلزنی دارند، در سال های اخیر راحت تر از هر تیم دیگری گل می خورند و بارها این تیم را شکست داده اند. البته دو بازی آخر دو تیم 1-1 مساوی بود اما پرسپولیس سابقه زدن 5 گل به گهر را در خود سیرجانی دارد که اتفاقا آن روز سرمربی سیرجانی ها بود. آنها 1-3 گهر را شکست دادند و یک بازی دو تیم 3-3 مساوی شد و در مجموع دیدارهای دو تیم پر گل بود.

پرسپولیس در حالی روز شنبه به مصاف گل گهر می رود که آمار گلزنی تیم کلانوی امسال بسیار بهتر است و شاگردان یحیی گل محمدی در گلزنی و کمبود مهاجم مشکل دارند. با این حال یحیی امیدوار است که تیمش با دست پر سیرجان را ترک کند و رقیب گل گهر را شکست دهد. هر دو تیم مدعی جدی عنوان قهرمانی و از شانس های قهرمانی نیم فصل هستند و نتیجه بازی آنها می تواند بقیه تیم های مدعی را تحت تاثیر قرار دهد.

دو سال پیش امیر گالنووی در آستانه حضور در استقلال بود و حتی صحبت هایی مطرح شد که ناگهان تیمش که گل گهر است در خانه به پرسپولیس 5 گل زد و ماجرای حضور امیر در استقلال لغو شد و فرهاد مجیدی هدایت این تیم را برعهده گرفت. جای او حالا باید دید بازی هفته چهاردهم پرسپولیس و گل گهر که حساسیت زیادی دارد به کجا می کشد؟

دیدگاهتان را بنویسید