ستاره پرسپولیس مقابل قلعه نویی

ستاره پرسپولیس مقابل قلعه نویی

فولاد در سیرجان به برد ارزشمندی دست یافت. شاگردان نکونام که در 3 تساوی متوالی گرفتار شده بودند، اولین شکست فصل را به شاگردان امیر قلعه نویی وارد کردند که به لطف دوندگی بی امان بازیکنان فولاد که یکی از آنها ساسان انصاری بود، به دست آمد.

بال خوزستانی در سیرجان وظیفه هل دادن خط دفاعی حریف را بر عهده داشت. انصاری در سیرجان توانست در زمین به وظایف خود عمل کند و با دوندگی فراوان در موفقیت و پیروزی فولاد نقش آفرینی کند.

امیر گاله نوی سرمربی تیم گل گهر در دیدار قبل از بازی گفت: فولادپرس تیم بسیار خوبی دارد و تلاش می کنند ارتباط هافبک ما و نفرات مقابل را قطع کنند. دویدن به پهلو، به خصوص به سمت راست، نقطه قوت آنهاست.»

سرمربی گل گهر به طور غیرمستقیم به دوندگی های ساسان انصاری در سمت راست خط حمله فولاد اشاره کرد که مدافعان حریف را از طریق پرس و پرس مجبور به اشتباه کرد و این اتفاق در بازی با گل گهر افتاد و انصاری یکی از او بود. یکی از اعضای پرتلاش تیم نکونام در سیرجان.

انصاری اگرچه خواهان نفوذ و حضور بیشتر در محوطه جریمه حریف بود، اما با توجه به تاکتیکی که نکونام در نیمه دوم اتخاذ کرد و سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی به رسمیت شناخته شد، ساسان تمرکز خود را روی پرس و تحت فشار قرار داد. رنکینگ حریفی بود که از این نظر نتیجه پاس گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید