امیر قلعه نویی برای استقلال برنامه ریزی می کند؟!

امیر قلعه نویی برای استقلال برنامه ریزی می کند؟!

این دیدار یکشنبه هفته آینده ساعت 17:30 برگزار می شود و با دستور کمیسیون انضباطی نتیجه این دیدار به نفع آبی ها تغییر کرد.

حالا شاگردان امیر قلعه نویی می خواهند ثابت کنند که ماجرای بازیکن گابنی را فراموش نکرده اند و می خواهند تلافی کنند! علاوه بر رقابت ویژه مربیان مستقل دو تیم، باید به یک بازیکن خاص اشاره کرد. آمین قاسمی نژاد!

گل گهر سیریان بازیکنان زیادی با سابقه استقلال دارد اما یکی جدیدتر و خاص تر است. امین قاسمی نژاد تابستان گذشته استقلال را به پرسپولیس برگزید که فرزاد مجیدی برادر سرمربی آبی ها آن را پیروزی در دربی نقل و انتقالات خواند! اما فرهاد مجیدی در نیم فصل با امین قاسمی نژاد چندان بازی نکرد تا این مهاجم مازندرانی در نهایت راهی سیرجان شود.

حالا امین قاسمی نژاد با انگیزه های خاصی به مصاف فرهاد مجیدی و استقلال می رود و قرار است یکی از مهره های اصلی تیم قلعه نویی باشد. شاید یکی از تفاوت های امیرگله نویی و فرهاد مجیدی را باید در خط مشی این دو مربی مشخص کرد. امیرگله نوح در دوران سرمربیگری استقلال حتی اگر روی نیمکت هم می نشستند اجازه نمی داد بازیکنانش به راحتی بروند!

سرمربی سابق استقلال و گل فعلی گوهر سیریان معتقد بود این بازیکنان در صورت جدایی از تیم سابق خود (بخوانید استقلال) انگیزه زیادی خواهند داشت و باعث آزار تیمش می شوند!

این در حالی است که به نظر می رسد فرهاد مجیدی سیاست بازیکنی امیر قلعه نویی را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید