حمایت همه جانبه رضا عنایتی از امیر قلعه نویی

228280 786 خبر خاکستری

رضا عنایتی حامی امیرگله نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان به تمجید از جامی پرداخت که فرهاد مجیدی به موقع قهرمان شد. خلاصه ای از سخنان عنایتی را در ادامه می خوانید:

* فردا بازی بسیار سختی را مقابل تیمی با شخصیتی داریم که نتایج بسیار خوبی کسب کرده و استادم روی نیمکت این تیم نشسته است. می توانم بگویم یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ برتر نیمکت نشین است و هیچکس نمی تواند جام هایی را که او چندین سال است به دست آورد. فردا در داخل و خارج از زمین کار زیادی داریم و سعی می کنیم حادثه نساجی که واقعا روز خوبی نداشتیم تکرار نشود. همه ما از هم جدا شدیم تا یک بازی جذاب ارائه کنیم و بتوانیم از این بازی غرور آفرین بیرون بیاییم.

* اخلاق خوب یا بد من این است که هیچ وقت چیزی را به دل نمی گیرم. گاهی عصبانی می شوم، اما سعی می کنم زود فراموش کنم. دایره زندگی خیلی کوتاه است و به زودی در جاهای مختلف دور هم جمع می شویم. امیر قلعه نویی برای من عزیز است، اما وقتی افتخار می کنیم، مردم را جذب می کنیم. از طرفی فرهاد مجیدی هم تیمی من بود و کار بزرگی انجام داد. او به موقع برای استقلال جام را به دست آورد. تبریک به هواداران و تیم استقلال. امیدوارم تنش بین دوستان پیشکسوت ما به زودی حل شود چون وقتی می خواهید جایی را خراب کنید باید آن را پیدا کنید. تنها چیزی که توانست استقلال را از قهرمانی دور کند همین اختلافات بود.

* دوستانی که می خواستند به استقلال ضربه بزنند در این سال ها موفق شدند و بین امیر قلعه نویی و باشگاه استقلال اختلاف ایجاد کردند. امیدوارم هر چه زودتر اختلافات حل شود که مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد. همیشه رقابت وجود دارد، اما این دوستی ها باقی مانده است و امیدوارم در همه جای لیگ این اتفاق بیفتد.

* گل گهر تیمی کاملا قابل احترام با ساختار بسیار خوبی است. خوشحالم که این تیم ها در لیگ هستند چون به این لیگ شخصیت می دهند. گل گهر تمام فاکتورهایی که برای موفقیت نیاز دارد را دارد و من به سیرجانی تبریک می گویم. کسر امتیاز گل گهر چیزی از ارزش این تیم نمی کاهد و با اتفاقاتی که افتاده این تیم همچنان در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار دارد که قابل تقدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید