قلعه نویی نگذاشت به جایگاهم در فوتبال برسم/ چه کسی لابی قوی تری دارد در استقلال تمرین می کند.

ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780230

این استقلال قهرمان نیست، شکست صد در صد بزرگی است

سرمربی سابق پدیده گفت: هرکس لابی قوی تری داشته باشد در استقلال مربی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نوازی مربی سابق تیم پدیده درباره دلیل جدایی من از این تیم گفت: طبق قرارداد یک ساله ام در پایان فصل گذشته کارم با پدیده به پایان رسید و دوستان دیگری در این تیم مشغول به کار هستند.

بازیکن اسبق استقلال در ادامه با ابراز ناراحتی از کادرفنی باشگاه پدیده، افزود: متاسفانه هنوز وضعیت مالی من تامین نشده است و اگر مطالباتم پرداخت نشود از پدیده شکایت خواهم کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره پیشنهادات ابتدای فصل از دیگر تیم ها گفت: پیشنهادات زیادی شده است اما متاسفانه مدیران غیر فوتبالی که پایبند به قرارداد نیستند با برخی از مربیان که رحم نمی کنند شرط گذاشته اند. ما باید منتظر ادامه رویدادها باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رحمتی می تواند برای فصل یا نیم فصل سرمربی این تیم شود، گفت: به هر حال این تغییرات و تحولات در فوتبال و کوران مسابقات حتی در هفته های چهارم و پنجم نیز می تواند اتفاق بیفتد. امیدوارم هیچ مربی عملکرد بدی نداشته باشد که منجر به اخراج او شود. قطعا مربیانی که از اول فصل در هر تیمی بوده اند می توانند مثمر ثمر باشند. به نظر من اضافه شدن به هر تیمی در طول مسابقات یا در نیم فصل کار را سخت می کند.

نوازی از شروع قدرتمند و سومین پیروزی متوالی استقلال در ادامه فصل جدید ابراز خرسندی کرد و افزود: درست است که خوب شروع کردیم اما احساس می کنم در آینده بهتر خواهیم شد. این تیم از ابتدا توسط مجیدی تعطیل شد و در پست های مختلف منصوب شد و فکر نمی کنم اتفاقی بیفتد. آمدن آجرلو تاثیر بسیار مثبتی روی عملکرد تیم داشت. او به عنوان یک مدیر ورزشی می تواند برای باشگاه بزرگ استقلال که نامش از محمد نوازی در بین هواداران ارزشمندتر است، تصمیمات بسیار خوبی بگیرد.

نوازی با گلایه ادامه داد: من سال ها در این تیم کار کردم اما متاسفانه هیچکس مرا نمی بیند و هرکسی که در این باشگاه لابی می کند به راحتی می تواند به عنوان مربی یا بازیکن در پست های دیگر فعالیت کند.

وی ادامه داد: زمانی که سال های پایانی بازیگری را پشت سر می گذاشتم، کالا نویی تصمیمات اشتباهی گرفت که نه از نظر مالی و نه از نظر فوتبالی به آن نرسیدم. دعوت های خوبی از کشورهای مختلف داشتم اما به دلیل جوانی و شنیدن صحبت های تعدادی از مدیران و مربیان مانع پیشرفت من شدند.

وی در ادامه خود را شاگرد مدرسه حجازی خواند و تاکید کرد: از بهمن ماه سال 76 رسما به عنوان دستیار به استقلال پیوستم و اولین مربی ام ناصرخان حجازی بود.

نوازی در پاسخ به این سوال که کدام هافبک را تایید می کند، گفت: در دفاع از بازی دانشور و روحیه جنگندگی او بیش از دیگران نظر من را جلب می کند.

هافبک سابق استقلال که با رادیو ایران صحبت می کرد، در پایان گفت: امیدوارم روند پیروزی های استقلال ادامه پیدا کند و با تغییراتی که انجام شده بتوانیم به قهرمانی امیدوار باشیم و اگر این اتفاق نیفتد، یک شکست 100 درصد بزرگ است. برای استقلال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید