لابی دبیرکل از نماینده مجلس تا کارمندان سازمان برنامه و بودجه!/ نگذاشت صحبت کنم.


ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878504

آیا غیر از سوار شدن به هواپیما و اقامت در هتل هزینه دیگری هم داریم؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفم که یک ساعت به صحبت های علیرضا دبیر گوش دادم و او اجازه صحبت به من نداد.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه جلسه فدراسیون کشتی از رفتار علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ابراز نارضایتی کرد. وقتی دادرسی وجود نداشته باشد، اختلاف است. یک ساعتی به حرف منشی گوش دادیم و نگذاشت حرف بزنیم. این روشی برای نتیجه گیری نیست.

وی افزود: من معاون وزیر ورزش هستم و 48 فدراسیون داریم و هر کدام مشکلات و مخاطبان خاص خود را دارند و باید پاسخگو باشیم. مردم قضاوت می کنند که چگونه مبارزه ادامه دارد. دولت در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری انواع حمایت ها را انجام داده است و گفتن این حرف منصفانه نیست. خیلی پشیمان شدم و یک ساعت به حرف منشی گوش دادم و او اجازه صحبت به من نداد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا بهتر نبود افراد حاضر در جلسه وقت بیشتری داشتند، تصریح کرد: خیلی متاسفم چون یک ساعت به صحبت های دبیر گوش دادم و همه شاهد بودند که ایشان اجازه صحبت به من ندادند. “

پولادگر در پاسخ به این سوال که آیا واقعا بودجه کشتی صفر است، گفت: نه، چرا این حرف را می زنی؟ ما تفاهم نامه ای داشتیم که حتی امضا هم نکرد. بودجه کشتی 70 میلیارد تن است و هزار اتفاق می افتد تا محقق شود. الحمدلله لابی گری دبیر عالی است از لابی با نماینده مجلس گرفته تا کارمندان سازمان برنامه و بودجه!

وی با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی بودجه کشتی را 70 میلیارد تن تعیین کرده است، یادآور شد: همه چیز مربوط به بودجه کشور است و اینکه مجلس بگوید یا ما بگوییم چه فرقی می کند. ضمن اینکه 30 میلیارد تن بین فدراسیون ها توزیع خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چرا بودجه فدراسیون کشتی باید خرج سایر فدراسیون ها شود، گفت: چه کسی گفته از بودجه فدراسیون کشتی است؟ با من دعوا میکنی؟ در عوض به من گوش کن! ما یک جام داریم و 26 فدراسیون المپیکی هستند و بقیه در بازی های آسیایی هستند و باید این بودجه را با همه تقسیم کنیم. بودجه ای که مجلس تقسیم کرده و بقیه آن از بودجه سال گذشته کمتر است. من با کارشناس مجلس در مورد صفر شدن بودجه فدراسیون تیراندازی مدال آور المپیک کاری ندارم اما این را بگویم که با توجه به تورم فعلی و افزایش، بودجه فدراسیون ها نسبت به سال گذشته کمتر است. در ماموریت های ما اگرچه این تنها مشکل کشتی نیست. بر اساس تبصره 14 مجلس برای فدراسیون تیراندازی با کمان 12 میلیارد تن مانند گذشته، 18 میلیارد تن برای فدراسیون زورخانه ای و 20 میلیارد تن برای تکواندو در نظر گرفته است.

پولادگر گفت: از کجا می دانید که قیمت کشتی با سایر فدراسیون ها قابل مقایسه نیست. چرا اینطوری میگی؟ آیا جز این که سوار هواپیما شویم و در هتل بمانیم چیز دیگری داریم؟ بله، اگر شرایط خیلی خاص را بگیریم و پول داشته باشیم، از 10 نفر می توانیم برای برخی رشته ها 10 مربی بگیریم. هر ورزشکاری را به دست یک مربی می سپاریم تا مشکلی پیش نیاید!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید