نماینده مجلس: سازمان برنامه و بودجه به صورت خودسرانه ردیف های بودجه را تغییر داده است/ این اقدام در ۴۳ سال گذشته «بی سابقه» است.

نماینده مجلس: سازمان برنامه و بودجه به صورت خودسرانه ردیف های بودجه را تغییر داده است/ این اقدام در ۴۳ سال گذشته «بی سابقه» است.

حسن محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه به صورت خودسرانه ردیف های بودجه را تغییر داد که در 43 سال گذشته هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است.

مهر: یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه به صورت خودسرانه ردیف های بودجه را تغییر داده است که در ۴۳ سال گذشته بی سابقه بوده است.

حسن محمدیاری با انتقاد از اجرای سازمان برنامه و بودجه در تخصیص بودجه 1401 اظهار کرد: شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه منابع را مشخص کرد و اجرایی شد اما کاربری آن تغییر کرد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر خودسرانه ردیف های بودجه توسط سازمان برنامه و بودجه به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: اکثر پروژه های مناطق کم برخوردار که نیاز به تزریق اعتبار داشتند حذف شدند.

نماینده مردم دوالش در شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید در توزیع اعتبارات و اعتبارات به ویژه در بحث انصاف، عدالت و تعادل را رعایت کنند. از محرومیت

یکی از اعضای کمیته اجتماعی شورای اسلامی تاکید کرد: شورای اسلامی باید در مقابل سازمان برنامه و بودجه اقتدار خود را نشان دهد.

محمدیاری ادامه داد: منابع بودجه محقق شده اما برنامه و سازمان بودجه هزینه های خود را جابه جا کرده است که در 43 سال گذشته هرگز این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم دوالش در شورای اسلامی تصریح کرد: در بودجه مشخص شده بود که برای موضوع خاصی اعتبارات اختصاص می یابد اما سازمان برنامه و بودجه تغییراتی در آن ایجاد کرد که غیرقابل قبول بود.

دیدگاهتان را بنویسید