واکنش قالیباف به ادعای واگذاری خودروهای فیدلیتی به نمایندگان: با هر متخلفی که بخواهد این بحث را ادامه دهد با افترا برخورد می کنم.

واکنش قالیباف به ادعای واگذاری خودروهای فیدلیتی به نمایندگان: با هر متخلفی که بخواهد این بحث را ادامه دهد با افترا برخورد می کنم.

رئیس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران در خصوص مسائل پیرامون واگذاری SUV Fidelity به برخی نمایندگان، گفت: وظیفه دارم از مجلس و با هر متخلفی که بخواهد خسارت وارد کند حفاظت کنم. آبروی مجلس و من این بحث را بدنام خواهم کرد و پیگیری خواهم کرد و به این موضوع رسیدگی خواهم کرد.

محمدبکر کلیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه 21 اردیبهشت ماه) در پاسخ به تذکر نماینده تهران تاکید کرد: بر اساس بند 11 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس، موظف به صیانت از مجلس هستم. و من در این مورد تردید نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد مجلس را بدنام کند و این بحث را با افترا دنبال کند، برخورد خواهم کرد. لطفا این مسائل را نادیده نگیرید.

ملک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس در جریان مخالفت با بازنگری طرح مالیات بر سوادآموزی و سفته بازی در یادداشتی گفت: دیروز استیضاح بحمدالله صورت گرفت و مجلس و دولت با هوشیاری این موضوع را مورد توجه قرار داد و انشالله نتیجه برای مردم و کمک به آنها مثبت باشد اما حاشیه ای که قبلا ایجاد شد و مجلس و دولت وارد آن شدند به خوبی بررسی نشد و لطفا گزارش مفصلی ارائه دهید تا مجلس و نمایندگان مردم مقصر نیستند

دیدگاهتان را بنویسید