الان صحبت از فوتبال درست نیست/ با کویروس صحبت کردم. من خیلی بدهکارم


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900438

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آقای کی روش صحبت کردم و تمام تلاش خود را برای کمک به تیم ملی انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: در مورد بازی حرفی برای گفتن ندارم چون روحیه خوبی نداریم. در این روزها و روزهای تلخ که همه مردم ما غمگین هستند، صحبت از فوتبال فایده ای ندارد.


من با کی روش صحبت کردم

وی در ادامه گفت: با آقای کی روش صحبت کردم. ما تمام تلاش خود را برای کمک به تیم ملی انجام می دهیم. باشگاه ما برای آسایش تیم ملی، بازیکنان و اردوها آماده هرگونه کمکی است.


من خیلی بدهکارم

گل محمدی درباره آخرین وضعیت عیسی آل کثیر و اینکه گفته شده حضور او در تمرینات بدون مجوز باشگاه بوده است، تصریح کرد: به نظر من آل کثیر در تیم ما حضور دارد. درست است که او با ما قرارداد ندارد اما با توجه به اتفاقاتی که برای او در تیم ما رخ داد، شخصا مدیون او هستم و تا جایی که بتوانم به او کمک خواهم کرد. او این روزها به صورت اختصاصی تمرین می کند و این روند را تا نیم فصل ادامه خواهد داد. انشاالله بعد از نیم فصل در مورد این موارد صحبت خواهیم کرد.


وضعیت دیابت خوب است

وی همچنین حواشی به وجود آمده پس از پیروزی سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان و ادعای مدیرعامل آن باشگاه مبنی بر حضور پیروانی در رختکن داوران را مورد توجه قرار داد و گفت: این داستان مدت‌هاست که از بین رفته است. اتفاقاتی که در آنجا افتاد اصلا شایسته فوتبال ایران نبود. در هر صورت شروع این اتفاقات به دلیل طولانی بودن چمن ورزشگاه است. زمانی که با ناظر بازی صحبت کردیم، او نیز تایید کرد که چند روزی است که چمن ها درو نشده اند. از آنجا بحث شروع شد. اگر چمن ورزشگاه نرمال بود شاهد این مشکلات نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر وضعیت شیخ دیابات هم خوب است. فکر می کنم از هفته آینده به گروه ما اضافه شود. تا اینجای کار وضعیت او بهتر از چیزی است که فکر می کردیم و تا چند روز دیگر به تمرینات ما اضافه می شود.


قهرمانی در لیگ هدف اصلی ماست

گل محمدی در ادامه به شرایط تیم تراکتورسازی اشاره و خاطرنشان کرد: قهرمانی در لیگ هدف اصلی ماست. تراکتور در دو هفته گذشته پیروز شد. فکر می کنم وضعیت روحی این تیم بهتر شده است. من تراکتور را تیم بسیار خوبی می دیدم. قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود و انشاالله بتوانیم با یک برد هوادارانمان را خوشحال کنیم.


یک نفر به وضوح نماینده مقامات نیست

بالاخره گفت: حتماً مردی از فوتبال می گفت و از لباس همسرم می گفت. اضافه کردن اشتباه و بخشی از دولت نیست. باید آخرین بار باشد. او باید خودش را جمع و جور کند و اگر دوباره از فوتبالیست ها صحبت کند، اتفاقات بدی برایش می افتد. از او می خواهم که اشتباه اضافه نکند.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید