پیشکسوت پرسپولیس: عربستان رونالدو به جای کویروس برای ما کالا نویی می آورد!

پیشکسوت پرسپولیس: عربستان رونالدو به جای کویروس برای ما کالا نویی می آورد!

فدراسیون فوتبال امیر گالنویی را رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی کرد. بهروز داریفرد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای پیش از انتخاب کلانوی درباره وضعیت سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

دریزفرد در خصوص جدایی کارلوس کی روش گفت: کی روش مربی ای است که با دقت فوتبال بازی می کند و نتیجه گرا است. شاید خیلی ها سبک بازی او را دوست نداشته باشند، اما در عمل خوب جواب می دهد. به نظر من اگر ایران در جام جهانی آرامش داشت از گروه خود صعود می کرد. معتقدم اگر کی روش می ماند، بازیکنان بیشتری به تیم ملی می داد و موفق می شد. شاید باورتان نشود اما من تا به حال کی روش را از نزدیک ندیده ام اما عملکرد او در تیم ملی را پذیرفتم. بعضی ها کی روش را دوست ندارند چون نمی توانند دیسیپلین بالای او را تحمل کنند. او به هر کلمه ای گوش نمی دهد و تحت تأثیر هر کلمه ای قرار نمی گیرد. هرچه را که به آن باور دارد، آن را عملی می کند. این مرد با دوستی هیچ کاری نکرده است.

در آن زمان درباره حضور قلعه نویی گفت: «قلعه نوی شگفت انگیز است، آقا چطور به قلعه نویی رسیدید؟» امکانش هست؟ عربستان رونالدو را می آورد، قطر میزبان جام جهانی می شود، آن وقت چه کنیم؟ به نظر من شکی نیست که گیل نووی بهترین مربی ملی فوتبال ایران است، اما چه کسی را باید جایگزین کنیم؟»

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد سایر گزینه های داخلی گفت: اصلا با گزینه های ایرانی بازی نکنید، این اتفاق نمی افتد! ببینید چگونه باید با یک رزومه بین المللی خوب به این گزینه برسیم؟ حداقل یک جمع بندی بیاوریم، مربی ایرانی در این مقطع دفاعی ندارد! فرض کنید در تیم ملی لژیونر نداریم، این تیم می تواند حتی در مسابقات جهانی ادامه دهد؟ مربی هم همینطور است، ما باید یک نفر را در همان سطح بگیریم. دانش مربی باید به روز شود. ببینید چطور با اینکه قطر نتیجه نگرفت چه کار کردند که او را به خدمت گرفتند حالا قرار است یک سرمربی پست تر از او بگیریم؟ به غیر از قطب که از آنجا آمده، کدام یک از مربیان ما را دیده اید که در خارج از کشور کار کنند؟»

دیدگاهتان را بنویسید