قرارداد یحیی گل محمدی 40 میلیارد بود; الان خیلی میگم!

قرارداد یحیی گل محمدی 40 میلیارد بود;  الان خیلی میگم!

اسماعیل حلالی در مورد پرسپولیس و فصل نقل و انتقالات و همچنین وضعیت تیم ملی گفت وگویی انجام داده است که در زیر خلاصه می شود:

* قطعا اتفاقات خوبی در باشگاه می افتد. فکر نمی‌کنم سال خوبی را پشت سر بگذاریم و بازیکنان مورد نیاز خود را به دست می‌آوریم و در هر موقعیتی می‌توانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. ما به دو یا سه بازیکن دیگر نیاز داریم که اگر آنها را بگیریم خیلی خوب می شود.

* قرارداد سه فصل گل محمدی 40 میلیارد بود. یک فصل 10 میلیارد و دو فصل 15 میلیارد. حالا چی بگم؟ آیا ما در مورد قرارداد شخص دیگری صحبت می کنیم؟ دو نفر گفتند بله، دیگر چه بگویم؟ سه سال پیش قرارداد بستند و گفتند بله و او هم قبول کرد و قبول کرد.

* وقتی قرارداد تمام شد، می توانم به عنوان یک پیشکسوت خیلی حرف بزنم؟ اکنون برخی از مربیان لیگ برتری در حال اتخاذ این فرم هستند. البته سقف پرسپولیس را کمی بالا بردند. مانند سقف کمک، موارد دیگر نیز وجود دارد. خیلی بالا. در سال های آینده فکر می کنم نصف شهر را بفروشیم و تیم داشته باشیم. نصف تهران را در حراج بفروشند تا پرسپولیس بسته شود. نمی دانم برخی ارقام بر چه اساسی پرداخت می شود.

* تیم ملی ما 5، 6 ماه است که کنار گذاشته شده است. نه گفتیم چه نیازی دارند و نه بازی تدارکاتی انجام دادیم. یک بازی هم انجام دادند که لغو شد. سپس در نهایت تیم را برای تمرین و بازی به 40 درجه رساندیم. از نظر فنی چه انتظاری از تیمی داریم که در طول فصل بازی کرد؟ بچه ها واقعا خسته بودند. نیاز به استراحت داشتند اما به جای اینکه شرایط استراحت را فراهم کنیم قطرشان را گرفتیم و گرمای شدید و رطوبت وحشتناک و بدنشان تجزیه شد. هر بازیکنی ممکن است مصدوم شود.

قرارداد یحیی 40 میلیارد بود. حالا باید بگم زیاده!/ تلویزیون می بینم و می خندم/ این مربیان 4 مدیر را روانه زندان کردند!

* هرکس بیاید سرش را بلند کند از مربی انتقاد می کند. سرمربی تیم ملی را نمی شناسم اما حقیقت را باید گفت. تیم ما از نظر روحی و روانی کاملاً از دست رفته بود و او آمد و تیم را جمع کرد. هر انسانی نقاط ضعفی دارد اما آمد و تیم جام جهانی را برد. با قدرت رفتیم ما به تیم اصلی رفتیم و حالا آمده ایم که اشتباه کنیم.

* ما کلاً به الجزایر باختیم. بازی دوستانه در حال حاضر دلیل آن است. نتیجه ملاک نیست. باید ببینیم تیم ملی و سرمربی چه چیزی از این دیدار به دست آوردند. باید به مربی کمک کنیم و انشاالله در جام جهانی جوایز خوبی بگیریم. لازم نیست هر دقیقه مثل این پیرزن ها بنشینیم و حرفی بزنیم. تلویزیون نگاه می کنم و می خندم. خیلی ها نظر می دهند، درباره یک سری از مربیانی که در این شش سال سه چهار مدیر اجرایی را به خاطر ورشکستگی به زندان فرستاده اند. چرا؟ از آنجایی که همان مربی به مدیر گفت سرمایه گذاری کن من تیم را بالا می برم و طرف ورشکستگی هستم و الان در زندان است. بعد هم آمد تا درباره سرمربی تیم ملی نظر بدهد.

* برای آقای مرفاوی (سرمربی جدید تیم ملی جوانان) احترام زیادی قائل هستم. این را فقط به این دلیل می گویم که آقای مرفاوی چند سالی است که در فوتبال ما نیست و با اصول کار نکرده است. خواهش من این است که وقتی می خواهند به اصول اولیه رسیدگی کنند، برخی از این موارد را هم در نظر بگیرند. من اصلاً نمی گویم آقای مرفاوی. او مربی بسیار خوبی است اما مربی ای که باید برای این سنین انتخاب شود نباید خیلی دور باشد. مربی ای که با این دسته کار می کند باید بر روحیه بازیکنان تسلط کامل داشته باشد. در این سن، مشکلات روانی مهمتر از مشکلات فنی است. شناخته شده بودن مربی بسیار مهم است و متأسفانه من به یاد ندارم که آقای مرفاوی در این رده کار کرده باشد.

منبع: روزنامه اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید