فقط میگم از رحمت خسته نباشید نه یارانش!


ساعت: 23:28
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834965

مربیان تیم های فوتبال آلومینیوم و نساجی پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مربیان تیم های فوتبال در آلومینیوم و نساجی پس از دیدار فینال جام حذفی که با قهرمانی نساجی همراه بود به اظهار نظر پرداختند.

رحمتی: فوتبال را در زمین نباختیم!

سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست در دیدار فینال جام حذفی گفت: باید از همه هواداران عزیزمان که به تهران آمدند عذرخواهی کنم. من از همه کارکنان ایرالکو عذرخواهی می کنم. از همه اقوام که در این هفته تمام تلاش خود را کردند از مسئولان هیئت مدیره گرفته تا همه مسئولان باشگاه عذرخواهی می کنم تا بتوانیم قهرمانی را به اراک منتقل کنیم. شرمنده آنها شدم.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: فکر می کنم همه مرا می شناسند. من دوست دارم حقیقت را بگویم. ما بازی امروز را در زمین نباختیم. تبریک به مردم خوب استان مازندران و شهرستان قمشهر و شخص رضا حدادیان. ببینید قبل از بازی چه اتفاقی برای ما افتاد. وارد رختکن ما شدند و در را بستند. چون 20 دقیقه تاخیر داشتند خواستند وارد رختکن نشویم.

وی درباره ورود لوازم نساجی به رختکن این تیم بیان کرد: وارد رختکن ما شدند و در را قفل کردند. با ورود تیمشان، رختکن باز شد. این حیف است. من فقط به این نتیجه رسیدم که دلیل اینکه آنها نمی خواهند بازی در اینجا انجام شود این است که نمی توانند. شش، هفت موقعیت گل داشتیم اما امروز بدشانس بودیم.

رحمتی تاکید کرد: اجازه بدهید به مردم خوب کشورمان چیزی بگویم. به خوبی شناخته شده است که هر کسی که این کار را انجام دهد موفق تر است. مردم خوب می فهمند. من فقط از بازیکنان تیمم تشکر می کنم و اگر امروز فرصت داشتیم، بازی را می بردیم.

وی درباره حضور تماشاگران آلومینیوم اراک در ورزشگاه گفت: این تماشاگران سرمایه فوتبال ما هستند. امیدوارم از ما حمایت کنند. راه طولانی و برنامه های خوبی در پیش داریم و امیدوارم از ما حمایت کنند.

الهامی: فقط می گویم از رحمت خسته نباشی نه از یارانش!

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از قهرمانی در جام حذفی گفت: بازی بسیار سختی بود. نیمه اول تیم حریف واقعا بهتر از ما بود. ما باید واقع بین باشیم و اگر آنها فرصت داشتند گل می زدند. در نیمه دوم بهتر بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد: استرس و تنش روی دو تیم تاثیر گذاشته است. بعد از به ثمر رسیدن گل توسط تیم گلزن، آنها می نشینند و طبیعی است که حریف به فوتبال مستقیم روی بیاورد. در ضد حمله می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. من مربی دو تیم بودم و هر دو تیم به پیشرفت من کمک کردند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنم بیش از 30 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. وقتی 5-6 ساعت رسید و ما شرمنده آنها نبودیم، خوشحالم. به اراکی هم خسته نباشید می گویم. دو تیم شهرستانی در ورزشگاه آزادی به اجرای برنامه پرداختند. به مهدی رحمتی خسته نباشید می گویم. فقط به خودش و بازیکنانش چون بعضی از اطرافیان ما یک هفته حاشیه درست کردند. برای او آرزوی موفقیت دارم و می دانم که او به تازگی راهی این سفر شده است. رحمتی هم می تواند قهرمان جام حذفی شود.

او گفت: نیمه اول بدترین نیمه ما بود، اما در نیمه دوم روش بازی را تغییر دادیم و به آنچه می خواستیم رسیدیم. می توانستیم در آینده گل های بیشتری بزنیم. آلومینیوم هم تیم خوبی بود و می توانست برنده مسابقه باشد.

الهامی خاطرنشان کرد: خدای نکرده بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم. ما همه ابزارها را داریم جز زمین. مثل نفسی که تیر ندارد. حدادیان خیلی زحمت می کشد. از بازیکنان هم تشکر می کنم که شرمنده من نشدند. با دو تیم قهرمان جام حذفی شدم و برای هر کدام آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید