رئیس قوه قضائیه عفاف و حجاب: مشکلات فرهنگی را فقط با گرفتن و قفل کردن حل کنیم، هزینه ها افزایش می یابد/ به زودی تمام گزینه های قانونی را خسته می کنیم.

رئیس قوه قضائیه عفاف و حجاب: مشکلات فرهنگی را فقط با گرفتن و قفل کردن حل کنیم، هزینه ها افزایش می یابد/ به زودی تمام گزینه های قانونی را خسته می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به مسائل و مشکلات زندان های این استان تاکید کرد: زندان رجایی شهر که در شهرستان کرج است باید به خارج از زندان منتقل شود. شهرستان در اسرع وقت و موقعیت فعلی وی با وضعیت زندان متفاوت است، باید او را حذف و اقدامات بعدی را علیه وی انجام داد.

رئیس قوه قضائیه همچنین دستورات مشخصی را به رئیس سازمان زندان ها و رئیس کل دادگستری استان البرز برای انتقال و تغییر وضعیت زندان رجایی شهر صادر کرد.

رئیس قوه قضائیه همچنین با اشاره به امکان انتقال و تغییر وضعیت زندان غزلحصار که در محدوده شهرستان کرج نیز می باشد از مسئولین ذیربط استان البرز خواست برنامه ها و پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه کنند. .

قاضی با اشاره به موضوع اسناد عادی و مشکلاتی که در خصوص اعتبارسنجی این اسناد در حوزه اراضی به وجود می آید، گفت: استاندار البرز باید با همکاری مراجع قضایی کارگروهی برای ساماندهی اسناد عادی در استان تشکیل دهد. .

ابزار و تجهیزات تولید به هیچ وجه نباید توقیف شود

محسنی ادجه ای با اشاره به موضوع اموال توقیف شده در استان البرز به رئیس قاضی این استان دستور داد: تا زمانی که لازم نباشد اموال، وسیله نقلیه یا وسایل دیگر بدون دلیل توقیف نشود و وسایل تولید نیز در هیچ موردی توقیف نشود. و حتی در صورت وجود دادخواست در این زمینه، ابزاری غیر از ابزار تولید باید ضبط شود.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به موضوع ساماندهی اموال توقیف شده اظهار داشت: به رئیس قاضی استان البرز دستور می دهم سریعاً نسبت به تعیین تکلیف اموال توقیف شده در این استان که همچنان در پارکینگ ها و انبارها هستند، تعیین تکلیف کند. به فقدان دستور قضایی، سازماندهی اقدامات لازم و مناسب.

رئیس قوه قضائیه همچنین به رئیس کل دادگستری البرز دستور داد تا درباره املاکی که در گمرکات و انبارهای این استان مانده و قابل فروش یا ترخیص نیستند، نامه ای تهیه کند تا در جلسه سران موضوع مطرح شود. از سه مقام

موضع رسمی رئیس قوه قضائیه در مورد عفاف و حجاب

قاضی القدات در پایان با اشاره به مقوله حجاب و برنامه هایی که برای رفع ناهنجاری های اجتماعی تدوین شده است، گفت: اساس مسائل فرهنگی باید با مسائل فرهنگی حل شود; اگرچه در این مقوله باید به مسائل حفاظتی و حقوقی نیز توجه شود، اما اگر بخواهیم فقط با گرفتن و بستن مسائل فرهنگی را حل کنیم، هزینه ها افزایش می یابد و بازدهی مطلوبی را شاهد نخواهیم بود.

وی در ادامه تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای نزدیک به 30 نهاد در موضوع حجاب وظایف و وظایفی را تصویب کرده است که برخی نهادها بیش از 30 وظیفه و مسئولیت در این زمینه دارند و باید به تنهایی اقدام کند و دلیلی ندارد. اگر سازمانی به تعهدات خود عمل نکند، ما نیز به تعهدات خود عمل نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید