ما تیم قهرمانی هستیم و نیازی به شلوغی بازار نداریم/ صحبت از جدایی گفوری درست نیست!


ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879734

سرمربی تیم ملی نظر مثبتی نسبت به من نداشت اما امیدوارم بتوانم او را متقاعد کنم.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: سال گذشته خیلی تلاش کردم اما سرمربی تیم ملی نظر مثبتی ندارد و امیدوارم نظر سرمربی تیم را عوض کنم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم. “

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ روزبه چسمی، مدافع و هافبک تیم فوتبال استقلال پس از تمدید 2 ساله قراردادش با این باشگاه گفت: خدا را شکر باز هم در استقلال ماندم و امیدوارم سال خوبی را در کنار هواداران، سایر بازیکنان و کادرفنی داشته باشم. این بهترین تصمیمی بود که می توانستم بگیرم و خدا را شکر که دوباره در این تیم هستم.

وی گفت: زمانی که مربی را از دست دادیم مدتی طول کشید تا جایگزینی را انتخاب کنیم. ساختار تیم در نقل و انتقالات باید حفظ شود. ما تیم قهرمان هستیم و از گل به حمله رکورد زدیم و نیازی به شلوغی بازار نداریم. همانطور که گفتم باید ساختار تیم را حفظ کنیم و طبق نظر سرمربی 3-4 بازیکن بگیریم.

چسمی درباره جذب بازیکن گفت: نه تیم نیاز دارد و نه استقلال شرایطی را دارد که بخواهد مثل برخی تیم ها سهم و نتیجه داشته باشد.بهترین کار تمدید قرارداد بازیکنان و جذب 3 یا 4 بازیکن است. من فکر می کردم تمدید من نیم ساعت طول می کشد، اما اثر قرارداد 2 خطی کم رنگ بود، بنابراین 2 ساعت طول کشید تا کارها انجام شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره تمدید وریا گفوری و توئیت ها اذعان داشت: توئیت ها را ندیده ام اما اینکه بگویم کدام بازیکن قرارداد می بندد یا می ماند حرفه ای نیست و در اختیار من نیست. به گفته سرمربی، تمرینات ما از هفته آینده آغاز می شود.

هواداران ممکن است ناراحت باشند، اما فوتبال حرفه ای شده است. آیا تضمینی وجود دارد که دانشگر 10 سال استقلالی باشد؟ شاید زمانی برسد که باشگاه من مرا نخواهد.» رفتن به فوتبال یک مشکل حرفه ای است و دانشگر امسال تصمیم گرفت به تیم دیگری برود. اصولاً دخالت در نقل و انتقالات بازیکن درست نیست.

چسمی درباره شانس بازگشتش به تیم ملی گفت: سال گذشته تلاش زیادی کردم اما سرمربی تیم ملی نظر مثبتی نداشت. درست است که فاصله کمی با شروع جام جهانی داریم اما سعی می کنم در نیم فصل خوب بازی کنم. هر بازیکنی آرزوی حضور در جام جهانی را دارد و خدا را شکر که در جام جهانی حضور داشتم و در آن بازی کردم.

وی در پایان گفت: قطعا در سلیقه سرمربی تیم تفاوت وجود دارد. اگر مربی نظری داشته باشد، بازیکن را دعوت می کند و من تمام تلاشم را می کنم. امیدوارم نظر سرمربی تیم عوض شود و دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید