شلوغی و شلوغی مازندران/ گشت های پلیس افزایش یافت


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818013

یدالله جهانتاب با تاکید بر اینکه مردم از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری کنند، گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده های مازندران گزارش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله جهانتاب در گفت و گو با بلاغ گفت: امروز یکشنبه 7 فروردین ماه ترافیک در کندوان، بزرگراه تهران – شمال و محور هراز سنگین است.

وی گفت: تردد خودروها در سایر نقاط استان از جمله سوادکوه در حال حاضر عادی است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تاکنون مداخله هواشناسی در سطح استان گزارش نشده است، افزود: مردم از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری کنند.

جهان تاب گفت: همزمان با پایان نیمه اول تعطیلات و موج بازگشت مسافران نوروزی به مقصد، تردد خودروها در جاده های مازندران به سمت تهران و کرج سنگین و پرحجم است و تردد خودروها در شب گذشته در مرزن آباد چالوس انجام شد. چند مایلی شمال به جنوب

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هر گونه سرعت رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و مطمئن برای خود و دیگران داشته باشند.

وی عدم رعایت مزیت و صحبت با تلفن همراه را عامل اصلی حادثه دانست و از رانندگان خواست پس از توقف کوتاه و استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

این مقام مسئول با تاکید بر پرهیز از توقف و تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی استان خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال سقوط و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، علاوه بر رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، خودروهای سواری و خودروهای سواری در محورهای مواصلاتی استان مازندران نیز در حال تردد هستند. مدیریت سفر درست است کارتان را سر کار بگذارید.

جهانتاب با اشاره به تقویت گشت های پلیس در شب یادآور شد: موضوع مهم رعایت سرعت و سبقت غیرمجاز و پرهیز از ارتکاب تخلفات منجر به تصادف است.

وی در پایان گفت: رانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 با شماره تلفن 011 پلیس راه استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید