بلوک باران و برف تهران/ پلیس: در ساعات شلوغی ترافیک از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید

بلوک باران و برف تهران/ پلیس: در ساعات شلوغی ترافیک از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در جاده ها خبر داد و گفت: بیشتر این ترافیک ناشی از بارندگی است و مردم تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری در ساعات اوج ترافیک از جمله استفاده از ناوگان خودداری کنند. حمل و نقل عمومی استفاده برای حرکت در شهر.

سرهنگ علی اصغر شریفی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز حوالی ساعت 6 شاهد شکل گیری ترافیک صبحگاهی در جاده های پایتخت بودیم و جهت حرکت خودروها در این مدت از غرب، شرق و جنوب به سمت جاده های پایتخت بود. مرکز و از مرکز به شمال. . این روند حدود هفت صبح به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه از صبح امروز در جاده ها مستقر شده و اقداماتی را برای روان سازی و تنظیم ترافیک انجام داده اند، گفت: تردد صبحگاهی در جاده ها کاهش یافته است. صبح امروز در بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید صدر شرق به غرب، بزرگراه امام علی (ع) از جنوب مسیر شمال از گلشن دوست شاهد بار ترافیکی صبحگاهی بودیم.

وی ادامه داد: در امتداد بزرگراه شهید سلیمانی شرق به غرب از قبل از پل شهید صیاد شیرازی، جهت غرب به شرق در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از بزرگراه شهید ستاری، جهت جنوب به شمال در بزرگراه شهید چمران، حد فاصل بزرگراه شهید حکیم و شهید همت. شاهد ترافیک صبحگاهی در مسیر غرب به شرق جاده ویژه گلها و در مسیر غرب به شرق آزادرا از چیتگر و آزادگان بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه صبح نیز در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق جنت آباد و بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از بزرگراه شهید ستاری ترافیک سنگینی داشتیم، گفت: در حال حاضر در مسیر غرب به شرق از سمت جنت آباد و بزرگراه شهید حکیم نیز ترافیک سنگینی داشته ایم. وی افزود: در بزرگراه شیخ فضل الله نوری در جهت غرب به شرق جناح نیز وضعیت مشابهی وجود داشت.

وی مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید را دارای ترافیک صبحگاهی سنگین اعلام کرد و گفت: در مسیر غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد، جنوب به شمال. مسیر بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی نیز پر از ترافیک بود.

شریفی به ترافیک جاده ها نیز اشاره کرد و افزود: همچنین در خیابان آزادی از غرب به شرق از سمت شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا(ع)، خیابان ولیعصر از پارک وی به سمت تجریش شاهد ترافیک سنگینی بودیم. مربع.

وی با بیان اینکه با توجه به برودت هوا و پیش بینی بارندگی در جاده ها، استفاده از خودروهای شخصی افزایش یافته و در نتیجه حجم ترددها نیز اندکی افزایش یافته است، تصریح کرد: پلیس راه برای تردد روان در آماده باش کامل است اما لازم است شهروندان با کمک پلیس و پرهیز از سفرهای غیرضروری در ساعات اوج ترافیک حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید