شلوغی و شلوغی مازندران/ گشت های پلیس افزایش یافت


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843488

یدالله جهانتاب با اشاره به اینکه محورهای ارتباطی مازندران دارای ترافیک سنگین و پرحجم هستند، گفت: جاده هراز نیز در محدوده پلور، لاسم است. آب اسک، رینه و لاریجان ترافیک سنگینی دارند و محدوده چلاو به آمل نیمه شلوغ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یدالله جهانتاب در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تعطیلات نیمه خرداد و افزایش ترافیک در محورهای ارتباطی استان اظهار داشت: و کرج به چالوس از ساعت 9 صبح امروز تردد یک طرفه اعلام شد.

جهان تاب با بیان اینکه جاده هراز نیز در منطقه پلور لاسم است. ترافیک سنگین از آب اسک، رینه و لاریجان و ترافیک نیمه سنگین از منطقه چلاو به سمت آمل گزارش شده است و افزود: محورهای سوادکوه، کیاسر و شهرستان رامسر ترافیک سنگینی دارند.

وی به مسافران و رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سلامت سفر کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت ها در جاده های استان تا بامداد روز دوشنبه (16 خرداد) ممنوع و تردد موتورسیکلت در تمامی محورها و ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و مینی بوس در جاده کندوان اعلام شد.

به گزارش جهان تاب؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (15 و 16 خردادماه) تردد کلیه خودروها از ساعت 13 الی 24 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام پلیس محلی تردد انواع وسایل نقلیه در این مسیر. مسیر مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می شود.

وی خاطرنشان کرد: تردد خودروهای باری و کامیونت در جاده هراز به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز تا دوشنبه و همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 یکشنبه 14 خرداد ماه ممنوع است. جاده رودهن به آمل و در همین روز از ساعت 16 الی 24 با پیام پلیس راه محلی مسیر آب اسک به رودهن یک طرفه می شود. .

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع تریلر به جز سوخت و کالاهای فاسدشدنی در محور سوادکوه در روزهای شنبه و یکشنبه (13 و 14 خرداد) ممنوع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید