دعوت ژاوی برای حضور در تمرینات بارسلونا را نپذیرفتم / برای بازگشت به ایران؛ یا استقلالی می شوم یا پرسپولیس!

زمان: 08:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1804951

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: به ژاوی گفتم من رئالی سرسخت هستم و نمی توان دعوت حضور در تمرین بارسلونا را قبول کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش تیم فوتبال ایران درباره وضعیت خود گفت: امیدوارم به زودی برگردم و به تیم ملی کمک کنم. مصدومیتم خوب است و می توانم تا 2 ماه دیگر کامل بازی کنم. در این 5 ماه شرایط خوبی داشتم. وقتی به تیم شنژن چین پیوستم، از خانواده ام خیلی ناراحت بودم و مادرم نمی توانست از عهده آن برآید، اما من خوش شانس هستم که در چین هستم. خیلی خوب آماده می شوم تا 8 سال آینده به تیم ملی کمک کنم.

وی ادامه داد: در لیگ چین 5 بازی انجام دادیم اما برای تیم ملی برگشتم و یک روز قرنطینه شدم. سردرد شدیدی داشتم و به دلیل فشار باشگاه و تیم ملی در دیدار مقدماتی جام جهانی، زانویم رگ به رگ شد و مصدوم شدم. با شرایطی که در لیگ چین داشتم اگر 3 هفته استراحت می کردم شرایطم بهتر می شد اما همه چیز خوب پیش رفت تا مصدوم شوم. 5 تیم ملی را به دلیل قرنطینه در چین از دست دادم و شرایط خوبی نداشتم.

بیچاره علی گنجی درباره وضعیتش در چین گفت: در اوج تاج در چین بودم و ریسک بزرگی کردم. من عاشق مهاجرت بودم و احساس می کردم آنطور که باید در قطر درس نمی خوانم. روزهای قرنطینه در چین سخت بود و باید هر روز تست تاج را انجام می دادم و شرایط خوب نبود، اما قبلاً قرارداد بسته بودم و کاری از دستم برنمی آمد، اما متاسف نیستم. بهترین تصمیم زندگی ام را گرفتم و راه موفقیت باز بود.

مدافع تیم ملی فوتبال با اشاره به راهنمایی های خود از ژاوی گفت: همه ژاوی را می شناسند و اگر مسی و رونالدو نبودند او می توانست بهترین بازیکن جهان شود. از او فروتنی و عشق به همه مردم را آموختم. من همیشه سعی کرده ام به دیگران احترام بگذارم. نه تنها از نظر فنی چیزهای زیادی از او یاد گرفتم، بلکه در مورد شخصیت نیز چیزهای مثبت زیادی از او یاد گرفتم. یکی از افتخارات من بازی با ژاوی بود.

وی گفت: نکته مهم برای تیم ملی در دهه های اخیر و اکنون، مبارزه و تعصب بازیکنان است. با تمام احترامی که برای مارک ویلموتس قائلم، آن زمان مدیریت خوبی در تیم وجود نداشت و تیم رها شد. همه این مشکلات ناشی از سرمربی و بحث عدم پرداخت مطالبات او بود. او برای توان مالی خود جنگید و به تمرینات نیامد. وقتی پولش را گرفت به تمرین آمد و گفت همه چیز را فراموش کنیم و به بازی با عراق برویم. او با تیم خارج از خط بود و کادرفنی به فکر خودشان بودند و همه رها شده بودند.

پورعلی گنجی در ادامه تاکید کرد که با آمدن اسکوچیچ این تیم دور هم جمع شد. بازیکنان برای سرمربی، مربی و کشورمان زحمت کشیدند و تیم نتایج لازم را کسب کرد و اکنون شرایط تیم ملی بهتر شده است. امیر عابدزاده ذهنیت بسیار مثبتی دارد. او هم کتاب می خواند و می نویسد و تمرینات خوبی هم دارد و دروازه بان های خوبی هم کنارش داریم. امیدوارم همه در باشگاه بهترین باشند.

مدافع تیم ملی ایران همچنین اذعان داشت: با رهبری و استعدادهایی که وجود دارد می توانیم صعود کنیم. مهدی طارمی خیلی جاها مردم را به وجد آورد و برای بالا بردن گل زد. یادم می آید در دیدار مقابل پرتغال شکست خوردیم و همه سختی ها به ذهنمان خطور کرد. گریه کردم و دیدم یکی به انگلیسی می گوید ناامید نشو. دیدم صدایش آشناست و سرش را بلند کرد و دید که پپه است. او برای ما الگو است و من به سرعت او را در آغوش گرفتم. داستان بسیار جالبی بود.

وی در پایان گفت: ژاوی به من گفت که به تمرین بارسلونا بروم اما من گفتم رئال پیگیر هستم و نمی توان به تمرین بارسلونا رفت. من طرفدار یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس هستم و وقتی برگردم به یکی از این باشگاه ها خواهم رفت. خانواده من خیلی استقلالی هستند اما نمی گویم کدام تیم را دوست دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید