اعتراف عجیب ژاوی در مورد بارسلونا

اعتراف عجیب ژاوی در مورد بارسلونا

بارسلونا فردا در لالیگا باید به مصاف اوساسونا برود و چاره ای جز برد نخواهد داشت. این ششمین حضور ژاوی روی نیمکت بلوگرانا است. او در 4 بازی قبلی دو برد، یک تساوی و دو باخت به دست آورد.

شکست مقابل بتیس این تیم را از مدعیان قهرمانی لالیگا دور کرد و شکست چهارشنبه شب مقابل بایرن نیز باعث شد بارسا به لیگ اروپا سقوط کند.

ژاوی در کنفرانس خبری گفت: فردا بازی بسیار سختی مقابل اوساسونا داریم. تیمی که خیلی خوب دفاع می کند. آنها در مقابل تیم های بزرگ دفاع 5 نفره را انتخاب می کنند و نمی دانم فردا سیستم تهاجمی تری مقابل ما خواهند داشت یا خیر. مطمئنم بازی بسیار سختی خواهیم داشت. آنها سعی می کنند با فوتبال مستقیم و ضد حملات به ما ضربه بزنند. آنها تیمی هستند که روحشان را به میدان می‌گذارند، اما ما هم برای این مسابقه آماده‌ایم.»

– تعجب کردیم. این موقعیت حساس و پیچیده ای است و من رابطه خوبی با او داشتم. دادگاه در این مورد تصمیم خواهد گرفت و من شخصا هیچ اطلاعاتی ندارم.»

غیبت ممفیس دیپی: متاسفانه دیپی مصدوم است و حالا نوبت لوک دی یانگ است. ویژگی های این دو متفاوت است، اما لوک می تواند به ما کمک کند و من فردا از آن استفاده خواهم کرد.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا: «نگران کننده است، اما من خودم را وقف کار کردم. ما کنار رفتیم و وظیفه من این است که تیم را از نظر روحی بازگردانم. فردا فرصت خوبی است تا با پیروزی بر حادثه مونیخ غلبه کنیم. ما پیشرفت کرده ایم اما مقابل بایرن ثابت کرده ایم که به اندازه مدعیان بزرگ اروپا نیستیم. بارسلونا مقابل بایرن تیم کوچکی بود. باید قبول کرد که بایرن خیلی بهتر از ما بود. ما در تلاش هستیم تا بارسا را ​​به جایی که به آن تعلق دارد برگردانیم.

خرید زمستانی: “بارسا همیشه باید تقویت شود و بهتر عمل کند. بازار زمستانی نیز فرصتی برای این امر است. با مدیر باشگاه جلسه ای داشتیم و همه چیز بین ما مشخص بود. بارسا مشکلات اقتصادی دارد اما برای تقویت تیم باید سخت تلاش کنیم. بارسا باید تیم بهتر و رقابتی تری باشد.

شرایط رختکن: من خوشبین هستم. کار بیشتری باید انجام شود و اوساسونا فردا با ریکاوری روحی بازیکنان پیروز شد. فردا یک فینال دیگر داریم و نباید امتیاز از دست بدهیم. راهی جز پیروزی وجود ندارد، اگرچه در دوران سخت و تاریک باشگاه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید