گواردیولا: ژاوی با جو بارسلونا آشناست

او آماده هدایت این تیم است

اخراج رونالدو کومان از هدایت بارسلونا با شکست مقابل رایو وایکانو یکی از موضوعات مهم فوتبال جهان در دو بازی اخیر بود و این موضوع مورد اظهار نظر بازیکنان و مربیان سابق بلوگرانا قرار گرفت.

این موضوع در نشست خبری پپ گواردیولا پیش از دیدار منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس نیز مطرح شد. او گفت: ما می دانیم که ادامه کارمان به نتایج تیم بستگی دارد و هیچکس از جمله من و رونالد نمی تواند بدون نتایج مورد انتظار ادامه دهد. برای کومان بهترین ها را آرزو می کنم و همه می دانند که او کار خوبی برای بازیکنان جوان آکادمی باشگاه انجام داد.

وی با اشاره به احتمال انتصاب ژاوی هرناندز به جای کومان گفت: شک ندارم که ژاوی آماده این کار است. او با جو باشگاه آشناست و این خیلی مهم است. ژاوی نسبت به زمانی که پیشنهاد مربیگری بارسلونا را پذیرفتم، مشتاق و با تجربه تر است. می دانیم که موفقیت در گرو جذب افراد و بازیکنان جدید است.

سرمربی سابق بارسلونا که با این تیم 14 جام کسب کرده است، نقش مربیان را در موفقیت تیم ها کم رنگ دانست و گفت: موفقیت من در بارسلونا به دلیل کیفیت بازیکنان بود. ژاوی گزینه خوبی است و برای او آرزوی بهترین ها را دارم اگر سرمربی بعدی بارسلونا شود. امیدوارم تیم به مسیر خود بازگردد.

گواردیولا درباره دیدارش با پاتریک ویرا، کاپیتان سابق آرسنال گفت: برای من افتخار بزرگی است که ویرا را دوباره در منچستر ببینم. او بخش مهمی از تاریخ آرسنال است و موفقیت های بزرگی در این باشگاه به دست آورده است. من خوش شانس بودم که ویرا را در نیویورک دیدم و خوشحالم که او در سطح بالایی مانند لیگ برتر تمرین می کند. شاگردان پاتریک در هفته های اخیر توانسته اند کیفیت خود را مقابل مدعیان نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید