خبر خوب برای بارسلونا و ژاوی هرناندز

خبر خوب برای بارسلونا و ژاوی هرناندز

به گزارش مجله مارکا؛ ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا می تواند برای شروع فصل و دیدار مقابل رایو وایکانو در هفته اول روی حضور همه بازیکنان جدید در ترکیب تیمش حساب کند.

این اتفاق به لطف فعال شدن چهارمین اهرم اقتصادی باشگاه بارسلونا به دستور رئیس آن خوان لاپورتا رخ داد که با آن 24.5 درصد دیگر از استودیو بارسا به شرکت Orpheus Media فروخته شد. بارسا استودیو یک شرکت متعلق به بارسلونا است که مسئولیت پروژه های صوتی و تصویری و تولید محتوای دیجیتال و چند رسانه ای مربوط به باشگاه را بر عهده دارد.

با فعال شدن اهرم چهارم، بارسلونا در مجموع 49.5 درصد از مالکیت این مجموعه را از دست داد و در ازای آن 200 میلیون یورو به دست آورد که با آن می تواند خریدهای جدید خود را در سازمان لیگ اسپانیا ثبت کند. با وجود فروش تقریباً نیمی از حقوق مالکیت استودیو، بارسا سهامدار اصلی باقی خواهد ماند، اما نام گروه از Barça Studio به Barça Digital Entertainment تغییر خواهد کرد.

فروش بخشی از حق پخش تلویزیونی باشگاه، کاهش دستمزد بازیکنان و فروش اولیه 25 درصد استودیو بارسا سه اهرم اقتصادی قبلی باشگاه از بارسلونا بود.

به این ترتیب باشگاه بارسلونا قبل از شروع فصل جدید لالیگا می‌تواند تمامی بازیکنان جدید خود از جمله روبرت لواندوفسکی، رافینیا، ژول کونته، آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه و دو بازیکنی که قرارداد خود را تمدید کرده‌اند را ثبت نام کند. سرجی روبرتو و عثمان دمبله در سازمان لیگ اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید