استقلال ساپینتو بارسلونا گواردیولا شد!

استقلال ساپینتو بارسلونا گواردیولا شد!

خسرو حیدری پس از پیروزی 2 بر 1 تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر گفت: بازی بسیار مهمی بود، می دانستیم که گل گهر تیم بسیار خوبی است. امیر گالنووی تیم بسیار خوبی ساخت و می دانستیم بازی سختی در انتظارمان است. الان همه تیم ها باید با فوتبالی که ما بازی می کنیم به استقلال احترام بگذارند. الان هیچ تیمی مثل استقلال توپ را در اختیار ندارد. ممکن است اغراق آمیز باشد، اما تیم ما واقعاً مانند بارسلونا گواردیولا بازی می کند.

وی افزود: وقتی با همه مربیان بیرون صحبت می کنم، همین حرف را می زنند. تیم ما واقعا خوب بازی می کند و ما فوتبال خوبی ارائه می دهیم. من برای گل گهر احترام زیادی قائلم اما در 20 دقیقه اول باید 3-2 می کردیم و کار را انجام می دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آبی پوشان در دقایق ابتدایی دیدار مقابل نساجی گلی به ثمر نرسانده اند، گفت: در دیدار مقابل نساجی باید حداقل 7 گل می زدیم. 8 اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.» حتی امروز هم فکر می کنم استقلال جادویی بود، اما خدا را شکر در دقایق پایانی به بازی برگشتیم و در نهایت با همان پنالتی پیروز شدیم.

حیدری گفت: بله، آن صحنه را دیدیم و پنالتی بود. داور دید خیلی خوبی داشت. هفته گذشته پنالتی داشتیم که باید 100 درصد اعلام می شد. سه کارشناس صحنه استقلال مقابل نساجی روی مهدی قائدی را پنالتی دانستند اما متاسفانه داور این پنالتی را اعلام نکرد. با این حال داور امروز صحنه را به خوبی دید.

وی درباره دیدارهای سخت آینده استقلال پاسخ داد: بچه های ما واقعاً باید قدر یکدیگر را بدانند. آنها بهترین فوتبال لیگ را بازی می کنند. ما می توانیم همه بازی ها را ببریم، فقط باید تمرکزمان را حفظ کنیم. گلی که امروز زدیم به خاطر عدم تمرکز بازیکنان بود. وگرنه چنین گلی را نمی خوردیم.

با توجه به اینکه رافائل سیلوا در هر بازی اشتباه می کند، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حدود دقیقه 60 زودتر از بقیه بازیکنان این تیم به میدان آمد.

حیدری درباره درخشش رضا میرزایی مقابل گل گهر توضیح داد: او بازیکن خوبی است. در این فصل هر بار که بازی کرده عملکرد خوبی داشته و کیفیت خوبی دارد. میرزایی می تواند بیشتر بازی کند. امیدوارم نه تنها میرزایی بلکه همه بازیکنانی مثل آرش رضاوند، سعید مهری، محمد محبی و… در بازی های دیگر خوب بازی خواهد کرد. بازیکنان ما امروز واقعا عالی بودند و من به آنها تبریک می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید