آخرین اخبار از سری جدید VOD / از “آمستردام” تا “پدر گواردیولا”


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855175

سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و فیلم نت در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند و سری جدید خود را خلق می کنند. سریال هایی که می توانند مخاطب را به سمت هر یک از این VOD ها هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شبکه نمایش خانگی چند سالی است که در کنار تلویزیون به تولید و پخش سریال های ایرانی و خارجی می پردازد. سریال هایی که محدودیت موضوعی و پوشش بازیگرانی مانند تلویزیون ندارند و توانسته اند با استقبال مخاطبان مواجه شوند. با این حال در بین سریال های تولید شده، شانه های به اصطلاح بیضی و آبکی نیز دیده می شود.

در ادامه به بررسی مختصری از آثار در دست ساخت می پردازیم که اغلب پس از پایان فیلمبرداری به روزهای اکران خود نزدیک می شوند.


پوست شیری


a7717a53 87ac 4fbe b770 42fff551d5da خبر خاکستری

سریال پوست شیر ​​به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی این روزها آخرین روزهای تصویربرداری خود را می گذراند و یکی از تولیدات اختصاصی پلت فرم فیلم نت است.

داستان سریال پوست شیر ​​درباره افرادی است که خود را قوی و قدرتمند می دانند اما در واقعیت و در موقعیت های حساس ترسو و ترسو هستند.

شهاب حسینی، پانته آ بهرام، هادی حجازی فر، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه و بابک کریمی بازیگران اصلی این سریال هستند.

از عوامل شناخته شده پشت صحنه سریال پوست شیر ​​می توان به مهدی موسوی طراح صحنه و مرتضی غفوری تصویربردار این پروژه اشاره کرد..


در کل زندگیت چند بهار داری؟


e3f820d6 5b97 45b2 9904 467a99b33038 خبر خاکستری

سروش صحت مدتی است که کارگردانی سری اول شبکه سینمای خانگی خود را برعهده دارد. سریالی به نام «باستان» و حالا به نام «تا آخر عمر چند بهار؟» تغییر نام داد.

اولین سریال خانگی سروش صحت به تهیه کنندگی محمدرضا تهتوکشیان جلوی دوربین رفت. صحت فیلمنامه این سریال به عنوان آخرین آثار او با همکاری ایمان صفایی نوشته شده است..

در این سریال علی مصفا، هانیه توسلی، محمد نادری، آناهیتا افشار، کاظم سیاحی، وحید آقاپور و سیاوش چراغی پور به ایفای نقش می پردازند و گودراتولا ایزدی معروف به آگارشید نیز نقش اصلی را ایفا می کند..

پلتفرم فیلیمو پخش کننده انحصاری سریال برای نمایش خانگی «تا آخر عمرم چند بهار» خواهد بود؟.


مترجم


cfb53c9f 2304 4a57 b6bb 268a9021eacb خبر خاکستری

این سریال درام و معمایی به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان به زودی از شبکه نماوا پخش می شود.

ملکان و توکلی در همکاری های قبلی خود فیلم هایی چون «روز صفر»، «غلامرضا تختی»، «تنگه ابوقریب»، «آسمان زرد کم عمق» و «اینجا بدون من» را ساخته اند که با استقبال تماشاگران مواجه شد..

همزمان با عکس ها، تدوین سریال توسط میشم مولایی انجام می شود.

صابر ابر، مجتبی پیرزاده، مهتاب طاروتی، مهرانه مهین ترابی و پانته آ پناهی مترجم هستند. مختاب تراتی پس از بازی در نقش ماری در سریال خاتون این بار مقابل دوربین بهرام توکلی قرار گرفت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مترجم جوانی مسیرهای جدیدی را در کارش کشف می کند، قدم زدن در این مسیرهای پر پیچ و خم او را به کشف یک راز خانوادگی سوق می دهد که بر زندگی او و آینده او و خانواده اش سایه افکنده است. سایه ای که می تواند آرامش یک شهر را تهدید کند


پدر گواردیولا


2bbf4039 e250 40fc 91ef 959cf45cc62d خبر خاکستری

مجموعه نمایش خانگی «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نورسبیگی آخرین روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد..

سعید نعمت‌لا که تجربه ساخت سریال‌های موفقی چون برادر جان، آگیک، زیر پای مادر، بام تهران، میکائیل و مدینه را دارد، در اولین سریال خانگی خود تاریخ اجتماعی را به تصویر می‌کشد..

پدر گواردیولا یکی از محبوب ترین سریال های درام خانگی است که انتظار می رود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود..

آرش عدل پرور خواننده مشهور پاپ بلغاری در دومین تجربه بازیگری خود مقابل دوربین سعید نعمت الله قرار گرفت. این خواننده موسیقی پاپ در اولین تجربه بازیگری خود در «فرجام خواهی تصمیم» شرکت کرد.

سالار آگیلی هم از پدر گواردیولا می خواند.

در آخرین روزهای تصویربرداری این سریال در پشت صحنه سریال از سردار سعید منتظرالمهدی مشاور عالی فرماندهی واکنش کشور عیادت کرد.. اعتیاد یکی از موضوعات محوری این مجموعه است.

حمید فرهونژاد، ستاره اسکندری، علیرضا حمسه، سیامک صفری، امیرمهدی ژوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا کوئین‌هاها، نرگس محمدی، محمدریزا ناصرگازا علی‌مادازا با علیمادا نازتانی آرش مهران‌پرور و هنرمند آرش مهران‌پرور. النا حیدری، مهدی رضا سلطانی، عباس صیاد و با حضور افتخاری ایرج هاجه امیری بازیگران اصلی «پدر گواردیولا» را تشکیل دادند..

با پخش این سریال، هنوز اعلام نشده است.


شبکه مخفی زنان


0778ecfa 9c2d 41f1 895b 507b1e6bd3b8 خبر خاکستری

در آغاز قرن چهاردهم، هنگامی که شاه از جنبش های نوظهور برای حقوق زنان در کشور مطلع شد، مأموریت ویژه ای به یکی از درباریان خود سپرد. در سال 1310 وزارت فرهنگ و هنر تصمیم گرفت برای رقابت با این گونه تشکل ها، انجمن زنان راه اندازی کند و سپس آنها را حذف کند. از میرزا محمود زنبورکچی از مقامات ارشد سازمان ثبت احوال دعوت شده است تا مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت انجمن را با دلبرجان تاجرباشی به عهده بگیرد. این خلاصه ای از سریال «شبکه راز زنان» است که رسانه ای شده است.

شبکه راز زنان سریالی کمدی، درام و تاریخی به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1400 ایران است..

فیلمنامه این سریال را محمد رحمانیان نوشته و محسن گرایی طراحی کرده و داستانی تخیلی را روایت می کند..

«شبکه راز زنان» اولین تلاش افشین هاشمی برای ساخت سریال است. او کارگردانی فیلم هایی چون «خسته نباشید»، «آهسته صدا»، «گذر موقت»، «خاله قورباغه» و «خداحافظ دختر شیرازی» را در کارنامه خود دارد..

در این سریال علاوه بر لیلا خاتمی، حمید فرهونژاد، سیامک انصاری، شقایق دهگان، امیرحسین رستمی، مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، لیلا زارع و احمد مهرانفر نیز ایفای نقش می کنند..


آمستردام


d09c3175 7c13 4893 b57c 36d6afec687b خبر خاکستری

سریال آمستردام به کارگردانی مسعود کاراگزلو، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و سرمایه گذاری ایمان افشار محصول سینمای خانگی است. داستان سریال در آمستردام دارای یک موضوع اجتماعی عاشقانه است که داستان چند دوست را روایت می کند که درگیر یک رابطه عاشقانه می شوند و سرنوشت خود را به گونه ای متفاوت برای آنها رقم می زنند.

مسعود گراگزلو و علی سندانی فیلمنامه نویسان سریال، سید محسن حسینی، فیلمبردار مهجار بهمنش و بامداد افشار موسیقی متن سریال آمستردام را بر عهده دارند.

مهدی سلطانی در نقش «شهاب» و مهدی پاکدل در نقش «باربد» بازیگران اصلی این سریال هستند. هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشن گرامی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رویا جاویدنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش غرضاف آرحاضه قضاف، گشی.

این سریال 30 قسمتی با انجام مراحل فنی به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می شود و هنوز نام «پدر گواردیولا» را به خود اختصاص نداده است.

ترانه تیتراژ این سریال را محسن چاوشی با آهنگی از حسین صفا خوانده است.


عقرب عاشق


a57a1a49 f844 449b 8865 c3bf64b5b9f4 خبر خاکستری

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضا محقق دیگر سریال ساخته شده توسط شبکه سینمای خانگی است.

عقرب عاشق سری سوم حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گداها در یک نمایش خانگی است که در 20 قسمت آماده می شود..

تصویربرداری این سریال در تهران و شهرستان های شرق کشور انجام شده است و بخشی دیگر از کار در حال انتقال به فضای جلوه های بصری است..

سریال عقرب عاشق نوشته امین محمودی و حامد افضلی فیلمنامه نویسان سریال ملکه گدایان در ژانرهای فانتزی، عاشقانه و اجتماعی ساخته شده و به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه از جمله حسادت، دروغ و … می پردازد. . بر..

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، شقایق فراهانی، ساگی حاجی پور، سیاوش کیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنجبر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، شیدا یوسفی، شیعی الیسفی، آتنا فقیه نصیری و حسین پاکدل دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان عقرب عاشق آمده است: «بهداد می میرد. او در سردخانه نگهداری می شود. همه چیز برای او و دیگران تمام می شود. بعد از مدتی در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خون به دنبال عقرب»

ترانه تیتراژ سریال توسط محسن چاوشی خوانده شد. سریال Scorpio Lover با پلتفرم فیلیمو به توافق رسیده و به صورت انحصاری از این پلتفرم عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید