معرفی جدید شبکه نمایش خانگی/ چاوشی در راه آمستردام است


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1900711

به زودی سریال ها و مسابقات جدیدی راهی سکوها می شود تا بینندگان شبکه نمایش خانگی برای کل هفته انتخاب های متنوعی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حال حاضر VODمی بینمآنها مانند فیلمو، نماوا و اخیراً فیلم نت با پخش سریال های مختلف در ژانرهای مختلف در تمام روزهای هفته برای مخاطبان خود سریال دارند. در ژانر محبوب کمدی و طنز، سریال هایی مانند «خورشید پرست و آنتن»، کمدی فانتزی «روزی در مریخ»، سریال ملودرام تاریخی «جیران» یا کمدی تاریخی «شبکه مخفی زنان»، سریال ملودرام «بی گناه» یا معمایی پلیسی «در خون سرد» و «پوست شیر» سریال‌های درام هستند که پخش می‌شوند شبکه نمایش خانگی هستند.

اما علاوه بر این مجموعه ها، به زودی سریال ها و مسابقات جدیدی نیز به پلتفرم ها اضافه خواهد شد تا به تنوع سریال های موجود بیفزاید؛ سریال هایی با حضور بازیگران سینما و تلویزیون که بدون شک مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند VODآنها درست می کنند


a1a1d9d7 51f6 4860 996b 9eab2320e984 خبر خاکستری


کمبوجیه مدتها پیش یک «پدرخوانده» شد

اگر به کارنامه کاری و هنری سعید ابوطالب نگاهی بیندازید، علاوه بر یکی دو مستند، بیشتر کارهای او در قالب رئالیتی شو انجام شده است. رالی ایران کشور دانش شام ایرانی و آخرین آن مسابقه “شب های مافیا” که از شبکه نمایش خانگی پخش شد و توانست طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد و حالا بر اساس همین مسابقه، یک رئالیتی شو دیگر به نام “پدر خوانده» به شبکه نمایش خانگی راه پیدا کند.

ابوطالب درباره این مسابقه می گوید: این برنامه از نظر اجرا با «شب های مافیا» تفاوت های اساسی دارد. در بازی پدرخوانده 11 بازیکن، 7 شهروند و سه اوباش به همراه یک فرد مستقل به رقابت با یکدیگر می پردازند. در «پدرخوانده» اکثر شرکت کنندگان برتر این برنامه در این رئالیتی شو حضور دارند به جز چند نفر از شرکت کنندگان شام مافیایی که با پلتفرمی دیگر قرارداد دارند.

رئالیتی شو «پدرخوانده» از پلتفرم فیلم نت پخش می شود و کمبیس کارگردان قدیمی این بازی است. قسمت اول این رئالیتی شو به دلیل پیچیدگی های گیم پلی 4 ساعت به طول انجامید و قرار است همزمان در قالب یک قسمت پخش شود.

امیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیر سلیمانی، پژمان بازگی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میتم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مویتبی سایبان وحشی‌السّلام، حسینی، حسینی السا فیروز آذر، کیمیا بابائیان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبوئیان از جمله نفراتی هستند که به عنوان بازیکن در این دیدار حضور خواهند داشت.


68eabb6e 3ed0 4fe7 9bb2 db73dcad5e5a خبر خاکستری

چاوشی به آمستردام می رود

سریالآمستردامبه کارگردانی مسعود کارگزلو، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و سرمایه گذاری ایمان افشار به زودی وارد شبکه تلویزیونی خانگی خود می شود.

این سریال بدون شک اولین تلاش جدی کاراگوزلو در مقام کارگردان است. پیش از آن اما دو فیلم بیست هفته و هفت را برای گروه هنر و تجربه کارگردانی کرد.

سریال «آمستردام» مضمونی اجتماعی و عاشقانه دارد و داستان چند دوست را روایت می کند که درگیر یک ماجرای عاشقانه می شوند و سرنوشتشان مسیر دیگری را رقم می زند.

مسعود کراگزلو و علی سندانی نویسندگان این سریال، سید محسن حسینی مدیر تصویربرداری، مهیار بهمنش تدوین و بامد افشار موسیقی «آمستردام» را بر عهده دارند.

مهدی سلطانی در نقش «شهاب» و مهدی پاکدل در نقش «باربد» بازیگران اصلی این سریال هستند. هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشن گرمی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رویا جاودنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش گرهامی، علیرضا آقاخانی، امیرحسین قاسم قاهر و … هستند. بازیگران این فیلم مجموعه ای هستند


خبر خاکستری

عنوان این سریال را محسن چاوشی با ترانه ای از حسین صفا خوانده است و این سریال 30 قسمتی به زودی روی یکی از تریبون های شبکه بومی تلویزیون خواهد رفت.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید