پلیس به دنبال حضور در نمایش شبکه خانگی است


ساعت: 22:41
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881499

فرمانده انتظامی گفت: ناجی خنار با رویکردی جدید و ارتقا یافته در حال تولید محتوا برای ورود به شبکه های نمایش خانوادگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری به استقبال مردم از شبکه های تلویزیونی داخلی اشاره کرد و افزود: هر چه اقدامات رسانه ای و فرهنگی کامل تری داشته باشیم که مردم بخواهند کمتر به سمت رسانه های خارجی گرایش پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم باید بتوانیم برای مردم محتوا تولید کنیم تا رسانه های داخلی و شبکه های تلویزیونی خانوادگی بیشتر مورد استقبال قرار گیرند، ادامه داد: همه دستگاه ها از جمله صدا و سیما و وزارت ارشاد باید اقدامات لازم را انجام دهند. اقدامات در این زمینه برای تولید محتوا

سردار اشتری کاهش استقبال مردم از شبکه های ماهواره ای را از دیگر مزیت های تولید آثار مختلف در شبکه تلویزیونی خانگی برشمرد و تصریح کرد: اگر فیلم های جذابی برای مخاطب ساخته شود قطعا رغبت به تماشای آن فیلم ها خواهد داشت.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در نظر دارد در شبکه تلویزیونی خانگی نیز حضور داشته باشد، گفت: ناجی هنر با رویکردی جدید و تقویت شده در حال تولید محتوا برای ورود به شبکه های تلویزیونی خانواده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید