معرفی شبکه نمایش خانگی جدید/ خالق کارگردان با «هفت» می آید.


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1903450

کیارش عیسی زاده در دومین تلاش کارگردانی خود سریال «هفت» را آماده پخش از شبکه خانگی خود کرده است. سریالی که لیست بازیگران آن یک سریال محبوب را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حال حاضر VODمی بینم با پخش سریال سریال های مختلفی در ژانرهای مختلف برای تمام روزهای هفته وجود دارد. در ژانر کمدی و طنز محبوب سریال هایی مانند «خورشید پرست و آنتن»، کمدی فانتزی «روزی در مریخ»، ملودرام تاریخی «جیران» یا کمدی تاریخی «شبکه مخفی زنان»، ملودرام «بی گناه» یا پلیس مرموز «در خون سرد و پوست شیر» همه سریال هستند. ، که از شبکه نمایش خانگی هستند.

اما علاوه بر این مجموعه ها، به زودی سریال ها و مسابقات جدیدی نیز به پلتفرم ها اضافه خواهد شد تا به تنوع سریال های موجود بیفزاید؛ سریال آنهایی که در کنار بازیگران سینما و تلویزیون هستند که بدون شک مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهند کرد VODمی بینم آنها درست می کنند.


46c8fe3c fdf0 4a6e a560 7705b0e66fa0 خبر خاکستری


خالق زرافه با “هفت” می آید.

کیارش اسدی زاده در دومین تلاش کارگردانی خود در شبکه برای نمایش خانگی.هفت سریآماده نمایش است؛ اسدی زاده در آبان ماه 1397 در اولین دیدار به دنیا آمد VOD می بینم “سریال راینودر دو پلتفرم فیلمو و نماوا که این مجموعه ۲۶ قسمتی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و اسدی زاده به زودی سریال «هفت» را روانه بازار خواهد کرد. شبکه نمایش خانگی انتشار؛ در کارنامه کاری اسدی زاده می توان به فیلم هایی چون گاز، فاخت، موج اف ام ردیف 48 و مجوز خروج اشاره کرد.

نکته جالب در مورد هفت سری چرا که نگارش و ساخت این سریال نیز توسط خود کیارش اسدی زاده انجام می شود. سریال «هفت» به گفته کارگردانش یکی از لوکیشن‌ترین سریال‌های شبکه تلویزیونی خانگی است که در تهران، کیش و هندورابی کلید خورد و روی پلتفرم «فیلمانت» عرضه می‌شود.

این مجموعه در 15 قالب ساخته شده است و در مورد 7 دانش آموز می گوید که تصمیم می گیرند از راه های اشتباه کسب درآمد کنند. شخصیت محوری سریال دختری به نام «آنیل» است که نازنین بیاتی نقش او را بازی می کند. به جز بیاتی بازیگران دیگری چون هانی طسلی، رضا کیانیان، امیر جعفری، بابک حمیدیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، حدیث میرامینی، مینا ساداتی و جمشید هاشم پور در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.


ca345b44 59c4 4a85 b629 5dbf1005d9b3 خبر خاکستری


خوف و وحشت با «اهل هوا»

آذرماه سال گذشته بود که خبر پایان تصویربرداری سریال «اهل الحوا» منتشر شد. شبکه نمایش خانگی منتشر شد؛ این مینی سریال 6 قسمتی به کارگردانی کریم لک زاده، تهیه کنندگی علی مجیدی و تدوین پویان شاله ور آماده نمایش است. VODمیزبان.

در خلاصه داستان این سریال که در ژانر ترسناک و معمایی ساخته شده و به نویسندگی فرناز زارعیان و کریم لک زاده ساخته شده، آمده است: ناگهان چهار دیوانه وارد خانه صابر می شوند و او را مجبور می کنند وارد ماجراجویی وحشتناکی شود. اجازه دهید او

امین شریفی صداپیشگی و کیارش خداشناس ساخت موسیقی سریال «اهل هوا» را بر عهده داشتند.

پژمان بازغی، همایون ارشادی، نوشین مسعودیان، حامد نجابت، رها سلیمانی، ماهان عبدی، تاجیه سوباتی، اصلان شاه ابراهیمی، لادن جافه وند، حمیدرضا بداقی، احسان عثمانی، عبد مستجابی، داوود باقرزاده، کاظم کاظم از جمله سامان هستند. بازیگران سریال از هوا هستند.

کریم لک زاده پیش از سریال اهل هوا آثاری چون قمارباز، دختری در وسط اتاق، کله سرخ، قیچی، مسابقه سینمایی و شیرجه بزرگ را کارگردانی کرده است. علی مجیدی تهیه کننده این اثر به تازگی در فیلم «جلسه خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان به عنوان مدیر پروژه و سرمایه گذار شرکت کرده است..


ادامه مطلب؛


جدیدترین اخبار شبکه خانگی / عاشق شدن عقرب را به شما تقدیم می کنیم


چاوشی به آمستردام می رود

دیدگاهتان را بنویسید