مترجم به شبکه نمایش خانگی آمد

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923297

«مترجم» سریالی است که مدتی پیش با پیگیری فاش شد، پیگیر دریافت مجوز از ساترا است. حالا به شبکه نمایشگاه خانه ها هم آمده است تا رقابت در این زمینه با جدیت بیشتری رصد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «مترجم» سریالی است که مدتی پیش با پیگیری فاش شد، پیگیر دریافت مجوز از ساترا است. حالا به شبکه نمایشگاه خانه ها هم آمده است تا رقابت در این زمینه با جدیت بیشتری رصد شود.

سریالی درام و معمایی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان است. «مترجم» اولین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی است. این سریال به تهیه کنندگی فیلمنامه خود بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان و صابر ابر، پانته آ پناهی ها، مهرانه محین ترابی، مارال بنی آدم، میتبی پیرزاده، مهتاب طرحی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

قرار است چهارشنبه هر هفته ساعت 20 از شبکه نماوا پخش شود. البته این بستر اخیرا سریال «شمت» را با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور و هادی حجازی فر روانه بازار کرده است.

داستان فیلم درباره مترجم جوانی است که مسیرهای جدیدی را در کار خود کشف می کند و راز خانوادگی را کشف می کند که بر زندگی او سایه افکنده است.

در خلاصه داستان «مترجم» آمده است: مترجم جوانی مسیرهای جدیدی را در کارش کشف می کند. پیمودن این مسیرهای پر پیچ و خم او را به یک راز خانوادگی پی می برد…»

بر اساس پیگیری های ساترا، محتوای حرفه ای تولید شده به ترتیب انتشار شامل پنج عنوان سریال جدید است که پخش آن از فصل زمستان روی پلتفرم های فیلمو، نماوا، فیلم نت، ویدئوتو و فیلمناب آغاز می شود. باید دید کدام سریال هایی که نامشان در فضای مجازی دست به دست می شود، در فصل زمستان حال و هوای شبکه نمایش خانگی را تغییر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید