پای گواردیولا برای پرونده متجاوز باز شد

امروز دادگاه از پپ گواردیولا، سرمربی سیتی خواسته است تا به عنوان مطلع در دادگاه حاضر شود و در جلسات رسیدگی به اتهامات بنجامین مندی، بازیکن فرانسوی منچسترسیتی که به اتهام تجاوز جنسی در محاکمه است، به سوالات دادستان پاسخ دهد. قاضی.

بنجامین موندی چندین پرونده مفتوح در این دادگاه دارد و با شکایت هشت زن جوان محاکمه می شود. او هر هفت مورد تجاوز جنسی را رد کرد.

در جلسه امروز دادگاه، پپ گواردیولا خطاب به قاضی در مورد مدافع چپ فرانسوی سیتی به عنوان یک پسر خوب صحبت کرد اما گفت که نمی داند در اوقات فراغتش چه می کند.

سرمربی منچسترسیتی در بیانیه خود به دادگاه گفت: بنیامین پسر خوب و دوست داشتنی در کل تیم بود. پسری شاد که مرا می خنداند. اما من پدرش نیستم و نمی دانم در اوقات فراغتش چه می کرد. من فعالیت های او در شبکه های اجتماعی را دنبال نکردم. نیازی نیست کل زندگی 22 بازیکن تیمم را دنبال کنم و تنها چیزی که برایم اهمیت داشت بنجامین مندی به عنوان یک فوتبالیست بود.

گواردیولا در ادامه صحبت های خود گفت: مندی بازیکن استثنایی است که همیشه مایه خوشحالی همه در رختکن تیم ما بوده است. بنجامین از من خواست که به اینجا بیایم و این تنها دلیل حضور من در زمین است.

دیدگاهتان را بنویسید