زمانی که ساپینتو تبدیل به گواردیولا شد، یک روز جدید

زمانی که ساپینتو تبدیل به گواردیولا شد، یک روز جدید

در دقیقه 34 بازی استقلال و مس رفسنجان روی صحنه، توپ سجاد شهبازادا به مدافع تیم میزبان برخورد کرد که اعضای کادر فنی استقلال فکر می کردند داور باید پنالتی می داد اما امیر عرب برگی این کار را انجام داد. اصلاً باور نکنید و دستور دادید بازی ادامه پیدا کند.

زمانی که در فاصله دقیقه 34 تا پایان بازی به کادر فنی اعلام شد که کارشناسان داوری خطای پنالتی را اعلام کرده اند، به همین دلیل بلافاصله پس از اعلام نیمه نیمه، ساپینتو برای اعتراض به سمت داور رفت. سرمربی استقلال به قدری عصبانی بود که پیش بینی می شد اتفاقات بازی با گل گهر سیرجان یا نساجی مازندران دوباره تکرار شود اما اتفاقات بازی منچسترسیتی و لیدز دوباره در ورزشگاه سیرجان رخ داد. جایی که گواردیولا پس از عصبانیت و عذرخواهی از آنها برای پرتاب بطری به سمت نیمکت تیم لیدز یونایتد رفت.

ساپینتو به محض اینکه متوجه شد ممکن است دوباره جریمه شود یا از داور کارت قرمز بگیرد خندید و تماشاگران را ترک کرد. محمد ربیعی شروع به صحبت با او کرد. اما بهزاد گلم پور نتوانست به راحتی از کنار این مشکل بگذرد.

مربی دروازه بان های استقلال که مدت هاست از روی خط زمین حرکت احساسی انجام نداده ظاهراً صدایی از یکی از حاضران در آن محوطه شنیده و او را به حمله به داور و یکی از اعضای کادر فنی تیم مس رفسنجان و کسانی که تا دقایقی پیش مشغول مهار ساپینتو بودند و برای کنترل آن به سمت بهزاد گلمپور رفتند. در نهایت گلم پور با کمک نیمکت نشینان استقلال راهی رختکن شد.

دیدگاهتان را بنویسید