گواردیولا روی نیمکت برزیل؟ | روز جدید

تیم ملی برزیل باید در جام جهانی 2022 قطر با تیتو بازی کند اما این مربی قصد دارد پس از پایان رقابت ها از این تیم خداحافظی کند.
این موضوع باعث شد تا فدراسیون فوتبال برزیل به دنبال سرمربی جدید باشد و مارکا روز گذشته اعلام کرد که با سرمربی منچسترسیتی در تماس بوده و آماده انتقال این مربی با دستمزد سالانه 10 میلیون به برزیل است.
با این حال سایت گل این خبر را قاطعانه تکذیب کرد و مدعی شد که تاکنون هیچ تماس رسمی با گواردیولا از سوی سران فوتبال برزیل صورت نگرفته است و آنها تنها گزینه های مختلفی را بررسی می کنند که می تواند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

به نظر می رسد تا قبل از جام جهانی 2022 بحث و مذاکره جدی برای انتخاب جانشین تیتو صورت نگیرد چرا که تمرکز کامل این تیم بر برگزاری جام جهانی و موفقیت در این رقابت ها است.
با این حال بسیاری بر این باورند که گواردیولا یکی از گزینه های مورد علاقه فدراسیون است و آدولفو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل مخالف استخدام مربی خارجی برای جایگزینی تیتو نیست.
با این حال سرمربی اسپانیایی در پاسخ به سوالی درباره حضورش روی نیمکت برزیل، ترجیح داد در این مورد صحبتی نکند. او به TNT Sport گفت: برزیل مربیان برزیلی بسیار خوبی دارد که می توانند تیم ملی را هدایت کنند. مربیان خوب برزیلی زیادی در این کشور حضور دارند. اینجا جایی است که بحث به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید