گواردیولا دستش را روی ستاره ناپولی گذاشت

فصل درخشان و فوق العاده ناپولی باعث شد تا باشگاه های بزرگ اروپایی در این فصل توجه زیادی به بازیکنان تیم اسپالت نشان دهند.

ناپولی که از ابتدای فصل حاکم مطلق سری آ بود و به زودی در این فصل قهرمان خواهد شد، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید اما نتوانست از سد میلان بگذرد.

ناپلی ها می دانند که روسای باشگاه های بزرگ به زودی پیدا خواهند شد تا ستاره هایشان را جذب کنند. یکی از این ستاره های مورد تقاضا، لژیونر کره ای است: کیم مین جائه.

روزنامه انگلیسی سان در گزارشی اعلام کرد که منچسترسیتی نسبت به سایر رقبای خود مصمم‌تر برای جذب مدافع میانی کره‌ای است و پپ گواردیولا شخصا از مدیران سیتی خواسته است تا او را در اولویت نقل و انتقالات تابستانی باشگاه قرار دهند.

آیمریک لاپورته قرار است در تابستان سیتی را ترک کند و تصمیم پپ برای معاوضه جان استونز و ناتان آکه باعث شد تیمش به یک مدافع میانی با کیفیت نیاز مبرمی داشته باشد.

کیم مین جائه در این فصل توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی ایتالیا و حتی جهان مطرح کند. لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، گفت که بازی‌های دفاعی درخشان جائه نقش مهمی در صدرنشینی تیمش در سری آ داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید