یحیی دستش را روی یک ستاره بزرگ گذاشت!

یحیی دستش را روی یک ستاره بزرگ گذاشت!

در شرایطی که روند جذب کاسیانو به بن بست نزدیک شده است، باشگاه پرسپولیس به دنبال مهاجمی است که با توجه به درخواست یحیی گل محمدی بتواند نیاز را در خط حمله این تیم برطرف کند.

در جدیدترین تصمیم، باشگاه پرسپولیس حالا به دنبال جذب کریم انصاری فرد، تنها گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه است. مهاجم اردبیلی سابق پرسپولیس که مدت هاست خارج از ایران فوتبال بازی می کند و باید دید در نهایت چه پاسخی به درخواست این باشگاه خواهد داد.

گفته می شود انصاریفرد که هم اکنون در تیم آاک یونان حضور دارد برای فصل جدید مورد توجه این باشگاه نیست و پیراهن شماره 10 این باشگاه به بازیکن دیگری داده خواهد شد. مشکلی که منجر به پایان همکاری مهاجم شماره 10 تیم ملی ایران با AAC خواهد شد را می توان حدس زد. اتفاقی که باعث شد پرسپولیس به این انتقال امید زیادی داشته باشد و شرایط او را برای قبول پیشنهاد قرمزها دنبال کند.

تلاش باشگاه پرسپولیس برای این انتقال و مذاکرات از روز گذشته آغاز شده اما تاکنون کریم انصاری فرد پاسخگوی تماس های تلفنی مدیران این باشگاه نبوده است. در مورد انصاری فرد نیز گفته می شود در شرایط فعلی تمایلی به بازگشت به لیگ ایران ندارد و در فوتبال اروپا و تیم دیگری در یونان به بازی ادامه خواهد داد.

باید دید آیا انصاری فرد به تماس های مدیران این باشگاه پاسخ می دهد و در صورت پاسخگویی، مذاکرات مثبتی بین طرفین برای حضور این بازیکن در لیگ برتر ایران و باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید