آیا ملی پوشان استقلال روی نیمکت خواهند نشست؟ | روز جدید

روی گل اول برای ترک دروازه تردید کرد و در نیمه راه بعد از بیرون رفتن دوباره به دروازه برگشت. این اشتباه با گل های روزبه چسمی و امیرارسلان مطهری جبران شد و استقلال می توانست به عنوان برنده زمین را ترک کند. در ثانیه های پایانی بازی، حسینی روی یک ضربه کرنر قاطعانه بیرون آمد اما اشتباه محاسباتی کرد و این بار در گرفتن توپ ناکام ماند و ضربه ولسیانی دوباره تبدیل به گل شد.

همانطور که ریکاردو ساپینتو قبل از این بازی گفت; این بازی چهره تیم قهرمانی را مشخص نمی کند. 18 هفته به پایان مسابقات باقی مانده و داستان 54 امتیاز است. سیدحسین حسینی دستکش به دست می کند تا با خوش اخلاقی دوباره نقش پر رنگی در موفقیت ها و امتیازات استقلال داشته باشد. پرونده این بازی با همه اتفاقات خوب و بد برای استقلال و پرسپولیس بسته شده و حالا مهم ادامه راه است.

مرد شماره یک استقلال و کاپیتان آبی ها به خوبی می داند که مبارزه ادامه دارد و بازی بعدی فرصت خوبی برای جبران اشتباهات بازی قبل است. البته در فوتبال این تیم است که می برد، می بازد یا مساوی می کند. بحث «اما» و «اگرها» بیهوده است و حسین حسینی بهترین تصمیم را گرفته، سکوت کرده و سعی در بهبود دوباره دارد.

دیدگاهتان را بنویسید