ملی پوشان با ترکیب کامل راهی دوحه خواهند شد

ملی پوشان با ترکیب کامل راهی دوحه خواهند شد

جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با ملوان گفت از پیشنهادی که به کارلوس کی روش داده ممنونم اما به فولاد پایبند است و نمی خواهد هوادارانی را ناراحت کند.

پس از این مصاحبه همه اعلام کردند که بازگشت جواد نکونام به تیم ملی مطرح نیست و کارلوس کی روش نیز اعلام کرد که اگر جواد شرایط حضور در اردوی تیم ملی را نداشته باشد، با همین تیم به دوحه می رود و می خواهد. داشتن مربی جدید در کادر فنی تیم ملی.اینطور نیست.اما فوتبال هزار و یک اتفاق غیرقابل پیش بینی است. به نظر می رسد کار جواد نکونام برای حضور در اردوی تیم ملی به پایان رسیده و خیلی زود این اتفاق خواهد افتاد.

کافی است مصاحبه جواد نکونام بعد از بازی با مس کرمان را بخوانید و در آنجا متوجه می شوید که جواد نکونام از فولاد جدا شد. جایی که او گفت: “ترجیح می دهم در مورد بازی صحبت نکنم زیرا واقعا خسته هستیم. من نمی‌دانم اینجا چه اتفاقی می‌افتد و پس از آن کسی در باشگاه ما نیست که اعتراض کند.

و همچنین صحبت های دبیر کل فدراسیون فوتبال که گفت: در این مورد بحث و تبادل نظر شد و قرار شد بعد از بازگشت تیم از اتریش صحبت شود. این یک کار حرفه ای است و نکونام نیز یک مربی حرفه ای است. او به عنوان سرمربی فولاد تعهداتی در قبال این باشگاه دارد. نکونام یک گزینه کلید در دست است. این پرونده هنوز بسته نشده و در حال مذاکره هستیم. صحبت های ما حتما باید با گرشاسبی باشد و اگر به توافق برسیم به کادر فنی اضافه می شود. یکی از مشکلات قطعا رضایت مدیرعامل فولد است.

آنها از احتمال حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی جام جهانی 2022 خبر می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید