تیم های ملی والیبال ساحلی با ترکیب جدید راهی تایلند می شوند/ در دستور کار قرار دادن جوانان

ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780757

مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران از جوانان این تیم ها خبر داد و گفت: تیم های ملی با ترکیبی جدید در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت می کنند و این اتفاق بسیار مهمی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2021 و مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آذرماه در تایلند برگزار می شود. سه تیم ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا و دو تیم ایران در جام جهانی زیر 19 و 21 سال به مصاف هم خواهند رفت.

مازیار هوشمند که نه تنها مربیگری تیم های ملی بزرگسالان ایران را بر عهده دارد، بلکه هدایت تیم زیر 19 سال ایران را نیز برعهده دارد، به اردوی ملی والیبال ساحلی گفت: روز پنجشنبه برای شروع اردوها به بوشهر می رویم و علیرغم محدودیت زمانی، تمرکز خود را روی این اردو خواهیم گذاشت. تمرکز بر هماهنگی تیم، کار با توپ و ارتقاء سطح ذهنی و روانی.

سرمربی تیم ملی زیر 19 سال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک ماه از پایان لیگ برتر می گذرد، خوشبختانه بازیکنان فرم بدنی خود را حفظ کرده و در اجرای تکنیک ها و تاکتیک ها پختگی بیشتری دارند.

هوشمند به تغییر ترکیب تیم ملی ساحلی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به برگزاری اولین دوره استاندارد لیگ برتر در ساحل و شناسایی بازیکنان توانمند و مطابق با سیاست های فدراسیون والیبال و کمیسیون ساحلی بر اساس در مورد جوانان بعد از مدت ها مقابل هم قرار گرفتند و بازیکنان جوانی به این تیم ها اضافه شدند.

اگرچه ترکیب ثابت تیم های ملی ساحلی بزرگسالان در طول زمان تغییر کرده است، اما گفت: خاکی زاده در ترکیب جدید در کنار باخمن سالمی بازی خواهد کرد. این یک رویداد بزرگ است که جوانان در کنار تجربیات آن را بازی خواهند کرد.

مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران درباره سهمیه جهانی رقابت های مردان آسیایی نیز گفت: تیم های اول تا چهارم مسابقات قهرمانی مردان آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را دریافت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید