سرمربی و بازیکنان تیم والیبال جوانان ایران پس از قهرمانی تایلند چه گفتند؟


زمان: 00:50
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891328

مربی و بازیکنان تیم والیبال جوانان ایران پس از قهرمانی تایلند در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال زیر 18 سال قهرمانی آسیا روز شنبه 6 مردادماه با برگزاری 4 دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد که در دیدار پایانی تیم ایران به مصاف تایلند رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

تیم والیبال جوانان ایران با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت و با کسب سهمیه جام جهانی 2023 چهارمین تیم برتر مسابقات شد.

مربی و بازیکنان تیم والیبال جوانان ایران پس از این دیدار به صحبت پرداختند.


وکیلی: بازیکنان باید احساسات خود را کنترل کنند/ در ست اول غافلگیر شدیم

محمد وکیلی درباره برد 3 بر 1 تیمش مقابل تایلند در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا گفت: بازی بسیار حساسی بود زیرا 3 برد مرحله قبل کمکی به ما نکرد. بازیکنان تایلند بسیار شجاعانه بازی کردند و با سرویس های بسیار پرخطر به زمین ما ضربه زدند. در واقع در ست اول غافلگیر شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ما به بازی برگشتند و با اعتماد به نفس بالایی بازی را آغاز کردند. ما هم تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و همه این مسائل دست به دست هم داد تا در مسابقه پیروز شویم.

وکیلی درباره دیدار مقابل هند در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها اظهار کرد: در این فرصت کوتاه به ریکاوری و آنالیز حریف می پردازیم. کار با بازیکنان جوان بسیار سخت است. آنها می خواستند بدون باخت یک ست عنوان قهرمانی را کسب کنند، اما گاهی اوقات نمی توانند احساسات خود را کنترل کنند.

وی گفت: بازگشت به بازی تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود زیرا بازی با تایلند احتمالا تا ست پنجم کشیده می شد که کار ما را بسیار سخت می کرد اما با اجرای برنامه هایمان بر بازی مسلط شدیم و برنده شد.

وکیلی درباره شکست این بازی در ست اول گفت: تایلندی ها در ابتدای بازی باورنکردنی بودند با وجود اینکه تا به حال اینطور بازی نکرده بودند. از تایلند هم انتظار چنین عملکردی را نداشتیم. هیچ تیمی روی کاغذ برنده نیست.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران گفت: هند حریف متفاوتی نسبت به سایر تیم هاست. آنها هم مثل ما بازی می کنند اما در سطح پایین تری. تجزیه و تحلیل چنین مخالفانی آسان است.

وی در نهایت اعلام کرد: خوشحالم که به دلیل عملکرد ضعیف حریف برنده نشدیم و کاملا در مسابقه قرار گرفتیم.


ماناپورنچای: ایران تیم بسیار قدرتمندی است

کیورنساک ماناپورنچای درباره باخت 3 بر یک تیمش مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و یک ست از ایران گرفتیم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما ایران تیم بسیار قدرتمندی است.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان تایلند ادامه داد: فردا با چین تایپه رقابت می کنیم که می تواند رقابتی قدرتمند و نفس گیر باشد.

کاتاووت سونساکول بازیکن شماره 3 تیم تایلند نیز گفت: در بالاترین سطح ممکن بازی کردیم اما نتیجه خوبی نگرفتیم.

بازیکن تیم ملی والیبال نوجوانان تایلند درباره میزبانی ایران گفت: ایرانی ها خونگرم هستند و ما اصلا احساس بیگانگی نکردیم.


علیخانی: ناکامی در ست اول یک شکست برای تیم بود

محمد مانی علیخانی درباره برد 3-1 مقابل تایلند و راهیابی به نیمه نهایی قهرمانی زیر 18 سال آسیا گفت: در ست اول تمرکز نداشتیم اما در ست های بعدی بهتر شدیم و نتیجه خوبی گرفتیم. .

کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: شاید شکست در ست اول برای بازگشت به زمین لازم بود.

علیخانی درباره دیدار مقابل هند در مرحله نیمه نهایی گفت: هند تیم قدرتمندی است اما با آنالیز خوب می توان آنها را شکست داد.


دولت: بازگشت خوبی داشتیم

امیرعلی دولی درباره پیروزی 3 بر 1 تیم ملی نوجوانان ایران مقابل تایلند و راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی زیر 18 سال آسیا گفت: می خواستم در این دیدار پیروز شوم و نسبت به بازی های قبلی بهتر عمل کردیم.

بازیکن شماره 6 تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: با شکست در ست اول دچار افت شدید شدیم اما در مسابقه خوب برگشتیم و بازی حریف را از بین بردیم.

دوالی درباره دیدار مقابل هند در مرحله نیمه نهایی گفت: تیم هند را با قدرت شکست می دهیم تا فینالیست شویم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 18 سال آسیا که در تهران برگزار شد مقابل تایلند به برتری رسید و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.


بوژمهرانی: تایلند خیلی خوب بازی کرد/ انگیزه زیادی داشتیم

محمد بوجمهرانی درباره پیروزی 3 بر 1 مقابل تایلند و راهیابی به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا گفت: تایلند خیلی خوب بازی کرد و یک ست از ما گرفت. بازیکنان ایران پس از شکست در ست اول تمام توان خود را به کار گرفتند و پیروز شدند.

بازیکن شماره چهار تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: انگیزه زیادی برای حضور در پلی آف داشتیم و پس از جبران شکست ست اول مقابل تایلند پیروز شدیم.

بوجمهرانی در پایان گفت: بازیکنان تایلند نیز انگیزه زیادی برای نمایش مقابل تیم میزبان داشتند و عملکرد خوبی داشتند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 18 سال آسیا که در تهران برگزار شد مقابل تایلند به برتری رسید و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید