سرمربی و بازیکنان والیبال ایران پس از برد آرژانتین چه گفتند؟


زمان: 00:50
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893102

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی آرژانتین صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین روز از مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان با 6 دیدار در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری شد و در حساس ترین دیدار تیم ایران به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

سرمربی و بازیکنان ایران پس از پایان بازی درباره این برد شیرین صحبت کردند.


اسماعیل نژاد: سومین تیم المپیک را بردیم/ خدا را شکر قهرمان شدیم

امین اسماعیل نژاد پس از پیروزی مقابل آرژانتین گفت: با آنالیزهایی که انجام شد می دانستیم بازی مهمی است و مهم ترین بازی مرحله مقدماتی ایران بود.

وی افزود: خدا را شکر آنچه را که کادر فنی گفته بود به موقع در زمین انجام دادیم. رقابت سختی بود و آرژانتین قبلاً توانسته بود مقام سوم المپیک را کسب کند.

اسماعیل نژاد ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق موفق شدیم در این دیدار پیروز شویم و به مسابقات بعدی امید بیشتری داشته باشیم. بازی سختی بود و تیم ایران را آنالیز کرده بودند اما در نهایت ایران برنده این دیدار بود.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی مردان موفق شد آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک را شکست دهد و دو امتیاز این دیدار را کسب کند.


حضرت پور: پیروزی در دیدار اول بسیار مهم است/از فردا به فکر مصر هستیم

محمدرضا حضرت پور پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی مردان افزود: ابتدا به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگویم چرا که در دیداری بسیار مهم پیروز شده اند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران در این دیدار بسیار خوب بازی کردند، تصریح کرد: پیروزی در اولین دیدار قهرمانی مردان جهان بسیار مهم است و امیدوارم تیم ایران این روند را به خوبی ادامه دهد.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درباره بازی دوم ایران مقابل مصر گفت: بازی اول به پایان رسید و از فردا مصر را آنالیز می کنیم و انشاالله این تیم را هم شکست می دهیم تا دوباره مردم را خوشحال کنیم.

تیم ملی والیبال ایران شنبه شب پنجم شهریور ماه در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان، آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و دو امتیاز کامل این دیدار را کسب کرد.


آبادی پور: مسابقات جهانی است، شانسی برای جبران نیست

میلاد عبادی پور پس از پیروزی ایران مقابل آرژانتین، به مردم ایران تبریک گفت و گفت: بازی اول همیشه به خصوص در چنین تورنمنت هایی برای بازگشت به بازی های عادی بسیار سخت است، به خصوص اگر مقابل تیم هایی مانند آرژانتین، برزیل و … باشد. حتی سخت تر می شود

وی افزود: خدا را شکر توانستیم با همدلی متقابل در این دیدار پیروز شویم و نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.

بازیکن شماره 2 تیم ملی ایران با اشاره به برتری تیم ملی در ضریب سرویس خاطرنشان کرد: هرکس بهترین فاکتور را دارد نباید آن را از دست بدهد. سرویس بهترین عامل پیروزی ماست و در لیگ ملت ها هم همین فاکتور را داشتیم. باید در این مسابقات از این خدمات خوب بهره ببریم. اکنون زمان استفاده از این توانایی ویژه است. در لیگ ملت ها برای این مسابقات تمرین کردیم. گاهی شرایط آنقدر بد است که نمی‌توانیم از این فاکتور استفاده کنیم، اما در فضاهایی مانند این مسابقه تا جایی که ممکن است باید از خدمات خوب نهایت استفاده را ببریم.

وی در پایان تاکید کرد: مسابقات جهانی است و همه تیم ها برای قهرمانی به مسابقات می آیند. هر بازی مانند یک فینال است و مانند لیگ ملت ها نیست که در آن زمان برای بازی برگشت وجود دارد. در این مسابقات فرصتی برای جبران وجود ندارد و باید تلاش کنیم در این مرحله خوب عمل کنیم تا در مرحله بعد که حذفی است با تیم هایی که ضعیف نیستند اما بهتر بازی کنیم.

تیم ملی والیبال ایران شنبه شب پنجم شهریور ماه در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان، آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و دو امتیاز کامل این دیدار را کسب کرد.


عطایی: هر دو تیم برنامه داشتند/ مقابل حریف قدرتمندی پیروز شدیم

بهروز عطایی پس از برد ایران مقابل آرژانتین گفت: بازی بسیار خوبی بود. در ابتدای این تورنمنت مهم به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین رفتیم، انتظار داشتیم رقابت جدی داشته باشیم و هر دو تیم با اطلاعات و دانش بسیار خوبی مقابل هم قرار گرفتند و طبق برنامه بازی کردند.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که بازیکنانم بازی خوب و قابل قبولی انجام دادند. هر دو تیم در بخش هایی از بازی مردد بودند. در ست دوم با وجود برتری در امتیاز، آرژانتین نتوانست رقابت را حفظ کند و ایران بر بازی مسلط شد. در ست چهارم این اتفاق برای تیم ایران افتاد، کنترل بازی را از دست دادیم و ست را از دست دادیم.

عطایی با اشاره به نتیجه ست پنجم به نفع ایران گفت: خوشبختانه در این ست و در یک بازی رفت و برگشت که شرایط سختی را برای بازیکنان به وجود آورد، توانستیم بازی را در دست بگیریم و بازی را با بازی به پایان برسانیم. یک برد

وی ضمن تبریک به مردم ایران خاطرنشان کرد: سعی می کنیم نوسانات را به حداقل برسانیم اما در این سطح از رقابت ها ممکن است چنین اشتباهاتی رخ دهد. این شرایط در ست دوم هم برای تیم آرژانتین رخ داد اما سعی می کنیم کمتر اشتباه کنیم و برای دیدارهای سخت پیش رو با اشتباه کمتر و ثبات بیشتری بازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید