سرمربی و بازیکنان والیبال ایران پس از باخت مقابل لهستان چه گفتند؟


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1890972

سرمربی و بازیکنان والیبال ایران پس از شکست مقابل لهستان در جام واگنر صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار می شود.

تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام واگنر به مصاف لهستان رفت. تیم والیبال مردان ایران در دیدار مقابل لهستان که جنبه تدارکاتی مهمی برای قهرمانی جهان داشت با نتایج 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 17 با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

دانش آموختگان عطایی در دومین دیدار خود در این رقابت ها امروز از ساعت 17:30 به وقت محلی به مصاف صربستان می روند.

سرمربی و بازیکنان ایران پس از باخت مقابل لهستان صحبت کردند.

عطایی: ایراداتی داشتیم که قابل اصلاح است/ با آمادگی کامل به جام جهانی می رویم

بهروز عطایی پس از بازی ایران مقابل لهستان در جام واگنر گفت: بازی بسیار خوبی بود. می خواستیم علی اصغر مهیار، جواد موانی نژاد و بازیکنانی که سال گذشته کمتر بازی کردند، در یک آزمون جدی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه اطلاعات بسیار خوبی از تیمش دریافت کرده است، ادامه داد: لهستان با تمام توان والیبال بازی کرد و در جریان بازی از تمام بازیکنان اصلی خود استفاده کرد و در واقع همان ترکیب اصلی لیگ ملت ها در این دیدار حضور داشت. . بازی خوبی بود به خصوص در ست دوم که بسیار مساوی بود و در برخی مواقع حتی با امتیاز پیش افتادیم اما تنش در بازی بالا بود و چند اشتباه باعث شد ست را از دست بدهیم.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر اینکه مسابقات واگنر یک دیدار تدارکاتی برای حضور در جام جهانی است، گفت: باید در اوج آمادگی برای جام جهانی باشیم و این مسابقات به ما کمک می کند تا به این آمادگی برسیم.

وی با بیان اینکه به بازی با صربستان به عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه می کنیم، تصریح کرد: صربستان تیم خوبی است و بازیکنان کامل خود را آورده است. امیدوارم بازی خوبی باشد و سومار و معنوی نژاد به وضعیت بازی مناسب و آمادگی عالی که به دنبال آن هستیم برسند.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: تیم در این ترکیب ایراداتی داشت که باید تا جام جهانی برطرف شود. ایراداتی که قابل اصلاح است و امیدوارم روز به روز شرایط بازیکنان بهتر شود تا در بهترین شرایط به جام جهانی برویم.


عبادی پور: این فراز و نشیب ها طبیعی است

میلاد عبادی پور پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در جام واگنر اظهار داشت: نمی توانم بگویم بازی خوبی بود زیرا نتوانستیم بازی مورد انتظارمان را انجام دهیم. البته فکر می کنم این یک روند طبیعی است زیرا ما برای جام جهانی آماده می شویم.

وی ادامه داد: جام جهانی مهم ترین تورنمنت والیبال بعد از المپیک است. در این مسیر فراز و نشیب هایی وجود دارد که کاملا طبیعی است. خب این نتیجه در جام واگنر به دست آمد و امیدوارم در جام جهانی شاهد چنین نتایجی نباشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: درست است که جام واگنر هم مهم است، اما جام جهانی مهمتر از آن است و باید تلاش کنیم در آنجا اینطور شروع نکنیم. در مورد گیم پلی بازی نمی توانم چیز زیادی بگویم زیرا نتوانستیم گیم پلی مورد نظرمان را نشان دهیم. متاسفانه گاهی این اتفاقات می افتد و کاری نمی توان کرد.

آبادی پور درباره حال و هوای سالن و حضور حضار گفت: لهستان کشوری است که به مخاطبانش معروف است. فکر می کنم اکثر بازیکنان ایرانی اینجا بازی کرده اند و این شرایط برای آنها عادی است اما بدون شک این هیجان می تواند تاثیر مثبتی در پیشرفت تیم میزبان داشته باشد. فکر می کنم از بازی ضعیف امروز خود باختیم.

تیم والیبال مردان ایران در این دیدار که تدارکاتی برای مسابقات مهم قهرمانی جهان است با نتیجه 3 بر صفر با امتیازهای 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 17 شکست خورد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار می شود. دانش آموختگان عطایی در دومین دیدار خود در این رقابت ها امروز از ساعت 17:30 به وقت محلی به مصاف صربستان می روند.

وادی: لهستان با تیم اصلی به مصاف ایران رفت

محمدطاهر وادی پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در رقابت های جام واگنر اظهار داشت: به تیم لهستان تبریک می گویم زیرا آنها خیلی بهتر از ایران بازی کردند.

وی ادامه داد: لهستانی ها هماهنگ تر از ایران به نظر می رسیدند و با ترکیب اصلی خود مقابل تیم ایران قرار گرفتند. در تیم ایران کادر فنی می خواست شرایط همه بازیکنان را محک بزند.

وادی گفت: برای این دیدار چند بازیکن جدید در تیم ایران ظاهر شده اند. امیدوارم کم کم با هم هماهنگ شویم تا عملکرد خوبی در مسابقات جهانی داشته باشیم.

تیم والیبال مردان ایران در دیدار مقابل لهستان که تدارکاتی برای حضور در مسابقات مهم جهانی بود با نتایج 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 17 شکست خورد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار می شود. دانش آموختگان عطایی در دومین دیدار خود در این رقابت ها امروز از ساعت 17:30 به وقت محلی به مصاف صربستان می روند.


گربیچ: با دیدن تیم ایران تعجب کردم/ همه به عبادی پور احترام می گذارند

نیکولا گربیچ پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران در جام واگنر گفت: از دیدن تیم ایران شگفت زده شدم. این شگفتی مثبت بود چون فقط میلاد عبادی پور را می شناختم. از دیدن تیم ایران خیلی تعجب کردم.

وی ادامه داد: تیم های آرژانتین و صربستان در دیدارهای امروز تغییرات زیادی نسبت به گذشته نداشتند اما تیم ایران تغییرات زیادی داشت. با این حال فکر می کنم تیم ایران والیبال خوبی نشان خواهد داد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درباره عملکرد بازیکنان ایرانی گفت: از اینکه جواد منی نژاد بازیکن سابقم را در تیم ملی ایران دیدم بسیار خوشحال شدم. او دریافت کننده بسیار خوبی است و امروز به تیمش کمک زیادی کرد. به نظرم میلاد عبادی پور بازیکنی در تیم ایران است که تجربه زیادی دارد و همه به او احترام می گذارند. او نسبت به دو سال قبل که در اسکرا بازی می کرد پیشرفت زیادی داشته است.

گربیچ ادامه داد: تجربه باعث بهبود عملکرد بازیکنان در بازی می شود. تجربه موضوع مهمی است. ایران تیم بسیار خوبی دارد و فکر می کنم در جام جهانی بهتر از این هم خواهند شد.

کورک: متوقف کردن عبادی پور آسان نیست/ فقط یک بازی دوستانه بود

بارتوش کوراک پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال لهستان مقابل ایران در جام واگنر گفت: بازی با ایران همیشه سخت است. خوشحالیم که مقابل یکی از بهترین تیم های کشورمان قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: امروز بهتر بودیم. باید بگویم فقط یک بازی دوستانه بود. مسابقات اصلی به زودی برگزار می شود. چیزی تا جام جهانی باقی نمانده است. فکر می کنم هر دو تیم بیشتر از این مسابقات برای آماده شدن برای نبردهای جام جهانی استفاده می کنند.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: طبیعی است که هر دو تیم در فرم عادی خود نیستند. این شرایط برای هر دو تیم وجود دارد. هدف این نیست که بهترین عملکرد را در جام واگنر نشان دهند، هدف تیم ها بهترین بودن در مسابقات قهرمانی جهان است. این هدفی است که مسئولان فنی ایران و لهستان دنبال می کنند. خوشحالیم که قهرمان شدیم، اما می دانیم که مسابقات جهانی در راه است.

کورک در خصوص جام جهانی گفت: در سال های اخیر پیش بینی اینکه کدام تیم قهرمان جام جهانی می شود بسیار سخت بوده است. شاید فرانسه، شاید هم تیمی دیگر. فکر می کنم این تورنمنت سخت خواهد بود و تیم های زیادی از جمله ایران و لهستان برای کسب مدال می جنگند. امیدوارم هواداران بهترین نمایش ممکن را ببینند. برای تیم های ایران و لهستان آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره عملکرد بازیکنان ایران توضیح داد: به نظرم میلاد بهتر از بقیه است. هر وقت مقابل ایران بازی می کنیم، خود را برای رویارویی با میلاد آماده می کنیم. متوقف کردن چنین بازیکنی اصلا آسان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید