سرمربی لهستان از تیم ملی والیبال ایران تمجید کرد

در سومین روز از هفته اول لیگ ملت ها دو تیم ایران و لهستان در سالن گایشی شهر ناگویا ژاپن به مصاف هم رفتند که تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

نیکولا گوربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از این دیدار گفت: انتظار چنین دیداری را داشتم. همانطور که قبلا هم گفتم انتظار داشتم عملکردی متفاوت از ایران در این دیدار نسبت به بازی با ژاپن داشته باشد. نمی‌دانم بازی با تیم‌هایی مثل لهستان و آمریکا برای ایران فرق می‌کند یا نه، اما وقتی با این تیم‌ها بازی می‌کنند، والیبالی متفاوت از همیشه بازی می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایرانی ها بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته اند، افزود: بازیکنان تیم را برای این مشکل آماده کرده ام اما اجرای توصیه هایم در تمرینات آسان نیست. دو ست اول برای تیم ملی والیبال لهستان بسیار سخت بود. با وجود اینکه امتیاز امتیازی داشتیم، ایران تلاش زیادی می کرد تا به بازی برگردد. وقتی از بیرون بازی را تماشا می‌کردم، نمی‌توانستم پیروزی در ست را پیش‌بینی کنم. حتی زمانی که در امتیازات پیش بودیم، حس پیروزی نداشتم. از ست سوم به بعد توانستیم انرژی را در تیم تغییر دهیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم. از این مجموعه شروع به ارائه والیبال بهتر کردیم.

استعدادهای جدید ایران کیفیت بالایی دارند

سرمربی تیم ملی لهستان خاطرنشان کرد: ایران یکی از کشورهایی است که فدراسیون آن روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری می کند و این سرمایه گذاری برای آینده است. ایران بازیکنان خوب زیادی دارد اما استعدادهای جوان خیلی بهتر است. فقط یکی دو تا از این بازیکنان جوان نیست، همه آنها هستند. این کیفیت بازی یک شبه اتفاق نمی افتد. در لهستان هم بازیکنان جوان باکیفیتی هستند که یک شبه به این مرحله نرسیدند. این سرمایه گذاری بیش از 10 سال پیش انجام شده است و پس از آن باید منتظر باشید تا نتیجه آن را ببینید. این سرمایه گذاری به هیچ وجه آسان نیست. زمان آن فرا رسیده است که فدراسیون والیبال ایران اقدامات انجام شده را بررسی کند. مطمئنم ایرانی ها در آینده تیم خوبی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید